1394-11-20 11:57
1070
0
27339
رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گرگان:

جریان کنونی موافق سازش با آمریکاست/ با جریان سازش‎کاراستقلال کشور خدشه‎دار می‎شود

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه جریان کنونی موافق سازش با آمریکاست، گفت: برجام باعث شد آمریکا به بسیاری از خواسته‎هایش برسد و برای ما بسیار گران تمام شد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، مینو اصلانی امروز در جمع بانوان شهرستان گرگان گفت: متاسفانه یک جریان خزنده حرکت فمنیستی در کشور مدیریت می‎کند که ماحصل این مدیریت فروپاشی خانواده‎هااست.

وی با بیان اینکه ضربه‎ای که جریان انقلابی در سال‎های قبل خورده است به واسطه عدم وحدت بوده، ابراز داشت: مردم ایران باید کاملا هوشیار باشند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه اشتغال باید به گونه‎ای باشد که به تربیت نسل، نقش همسری و مادری خدشه‎ای وارد نکند،افزود: 9 میلیون از بانوان کشور عضو بسیج هستند که این نشان‎دهنده حضور پررنگ بانوان در فعالیت‎های فرهنگی و اجتماعی است.

اصلانی با بیان اینکه روز گذشته معاون رئیس‎جمهور در امور بانوان در سالن اجلاس سران مقاله‎ای ارائه کردند مبنی بر اینکه خانواده باعث شده که خودشکوفایی زن از دست برود، تصریح کرد: این خطرناک‎ترین شعاری است که در کشوری مانند ایران مطرح می‎شود.

وی با بیان اینکه اگر قرار است زنان در ادارات و سازمان‎ها بکارگیری شوند دولت باید الزاماتی برای حضور بانوان فراهم کند، گفت: دولت باید انعطاف در نوع استخدام، بکارگیری و سازماندهی آنها را مدنظر قرار دهد.

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه در دوران اصلاحات کمپین‎هایی به راه انداختند که از خانواده‎های تک والد حمایت نمی‎شود، افزود: این موضوع در غرب جاافتاده است، در آمریکا بیش از 35 درصد افراد به صورت نامشروع متولد می‎شوند و قانونی در این کشور دارند که رئیس‎جمهور نباید متولد نامشروع باشد.

وی تصریح کرد: 35 درصد افرادی که به صورت نامشروع متولد می شوند نمی‎توانند رئیس‎جمهور شوند، گفت: در انگلیس هم 50 درصد تولد نامشروع وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.