1394-09-23 09:03
2502
0
24345

حاشیه‎های حضور خرازی در گرگان + تصاویر

حضور سیدصادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گرگان حاشیه‎هایی به دنبال داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، همایش اصلاحات و مجلس آینده دیشب با دعوت اصلاح‎طلبان گلستان در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد جلسه‎ای که حاشیه‎های نیز به دنبال داشت.

مدعوین مراسم به صورت استانی دعوت شده بودند، قربان برزگر که در این همایش به عنوان رئیس شعبه حزب ایرانیان استان گلستان معرفی شد دلیل تاخیر در برگزاری همایش را به خود نسبت داد و با قرار گرفتن پشت تریبون از شورای شهر، روسای دانشگاه و تعدادی از روحانیون حاضر در مراسم به واسطه حضورشان قدردانی کرد.

حضور چهره‎های دولتی در همایش سیاسی و تبلیغاتی انتخابات هم در نوع خود جای تامل داشت که از جمله می‎توان به حضور مهمیمنی مشاور رسانه ای استاندار گلستان، حسین ضمیری کارمند استاندارد گلستان، احمد قلیش‎لی کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، علی کلاتی عضو شورای شهر گرگان، حجت الاسلام زنگانه مشاور استاندار گلستان اشاره کرد.

در این همایش مردانی با لباس‎های سیستانی، بانوانی با لباس‎های ترکمنی نیز به چشم می‎خورد، همایشی که مدعوین آن به صورت استانی دعوت شده بودند اما خبری از پذیرایی در آن نبود.

حسین ضمیری کارمند سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و کارمند فعلی اداره کل استاندارد گلستان به عنوان مجری مراسم بود.

پخش کلیپی با آرم حزب ندای ایرانیان و تصاویری از سیدمحمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات با تشویق برخی از حاضران در همایش مواجه شد.

ضبط همایش، توسط صداوسیمای مرکز گلستان در جای خود قابل تامل بود آنها از همان لحظات ابتدایی یعنی ساعت 15 برای پوشش کامل مراسم در جایگاه نشسته بودند.

نشان دادن عکس سیدحسن خمینی قبل از معرفی صادق خرازی از نکات قابل توجه این همایش بود که با ظرافت خاصی تبلیغات انتخاباتی نیز محسوب می‎شد.

این مراسم بعد حوالی ساعت 17 و 15 دقیقه پایان یافت و تعدادی از حاضران در سالن با صادق خرازی عکس یادگاری گرفتند.

KHARAZI 4 - Copy

KHARAZI 2

KHARAZI 3

انتهای پیام/  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.