1394-09-18 12:21
1420
0
24130

دومین کاروان راهیان نور دانش‎آموزان پسر به مناطق عملیاتی کلید خورد/ 210 نفر اعزام شدند

مسئول حوزه بسیج دانش‎آموزی شهرستان گرگان از دومین مرحله اعزام راهیان نور دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، اعزام دانش آموزان  راهیان نور روز چهارشنبه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح در کانون طاها شهرستان گرگان انجام شد.

حسن خواجوی در آیین بدرقه دانش‎آموزان پسر به سفر معنوی راهیان نور گفت: تعداد 210 نفر دانش آموز پسر از شهرستان گرگان به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول حوزه بسیج دانش‎آموزی شهرستان گرگان با بیان اینکه دومین مرحله اعزام برادران دانش‎آموز متوسط سال دوم انجام گرفت، ابراز داشت: تعداد پنج اتوبوس به سمت جنوب، خوزستان، خرم شهر، آبادان، شلمچه و شهدای هویزه اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور به مدت 4 روز  خواهد بود، خاطرنشان کرد: انشالله دانش‎اموزان فردا در یادمان شهید باکری در شهر خرمشهر خواهند بود.

مسئول حوزه بسیج دانش‎آموزی شهرستان گرگان درخصوص برنامه های سفر معنوی راهیان نور، بیان داشت: در این سفر روحانی به دانش‎اموزان مهر، جانماز و چفیه اهدا شد.

خواجوی با بیان اینکه در این سفر از حضور روحانیون و راویان استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: راویان با تشریح مناطق جنوب و نیز در منطقه اروندرود بحث عملیات والفجر، در شلمچه کربلای 4 و کربلای 5 و در هویزه شهدای هویزه را به تصویر می کشند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری این اردو آشنایی دانش‎آموزان با زمان دوره جنگ است، افزود: این اردو به منظور شناساندن شهدای هشت سال دفاع مقدس طرااحی شده است تا دانش‎آموزان منزلت شهیدان را درک کنند و بدانند شهدادر کجا و چگونه و با چه هدفی به درجه رفیع شهادت دست یافتند.

مسئول حوزه بسیج دانش‎آموزی شهرستان گرگان، افزود: در این اردو 5 اتوبوس به تعداد 200 نفر دانش آموز به سفر معنوی راهیان نور اعزام شدند.

در پایان خواجوی از همکاری خانواده های شهدا، صداو سیما، آموزش و پرورش، مدیران مدارس، پلیس راهور، اتوبوس رانی، روحانیتو برادران راوی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.