1394-09-12 08:08
1682
0
23765
تجدید میثاق شب اربعین در مسجد حضرت رسول(س)؛

اربعینی که جوانان گرگانی آرزوی تکرارش را در دل دارند + تصاویر

اربعین روز تجدید میثاق دوباره جوانان مسجد حضرت رسول (س) گرگان با آرمان های بلند امام حسین(ع) و یارانش است تا نهضت امام حسین (ع) تداوم یافته و به جاودانگی برای جهانیان برسد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ شب شهادت سیدالشهدا، امام حسین (علیه السلام)، مصادف با روز بیستم ماه صفر، اربعین گفته می‌شود و جوانان محله مسجد حضرت رسول (س) گرگان در اربعین حسینی  مراسم ویژه‌ای به این عنوان برگزار می‌کنند.

آنها معتقدند اربعین حسینی چهل روز دلدادگی عشاق است تا پیام عاشورا به اهلش رسانده شود و ما نیز باید در انتقال این پیام تلاش کنیم.

arbaein1 1

arbaein1 2

جوانی  گفت:امام حسین(ع) با صبر و استقامت در صحرای کربلا و ایستادگی در برابر دشمنان درس استقامت را به جهانیان داد تا اینکه در راه اطاعت از خدا، خونش ریخته شد.

arbaein1 3

arbaein1 4

arbaein1 5

arbaein1 6

آنها خوب میدانند اربعین زمان درس پس دادن است به معلمی که جان خود را داد تا ما درس آزدگی و آزاد مردی را بیاموزیم به همین خاطر اقدام به فعالیت فرهنگی در این شب عزیز کردند.

arbaein1 7

arbaein1 8

جوانانی که با کار فرهنگی خود ثابت کردند راه شهدا ادامه دارد و نمیگذارند ذره ای از خون شهدا پایمال شود.

arbaein1 12

arbaein1 13

arbaein1 9

واین نوجوانان عاشق امام حسین (ع) در مسجد تاصبح همراه با جوانان بیدار بودند و برای اربابشان خادمی کردند اینها آینده کشور رارقم خواهند زد.

arbaein1 10

arbaein1 11

arbaein1 14

و آنها میدانند: اربعین روز تجدید میثاق دوباره با آرامان های بلند امام حسین(ع) و یارانش است تا نهضت امام حسین (ع) تداوم یافته و به جاودانگی برای جهانیان برسد.

و جوانان مسجد حضرت رسول(س) آرزوی تکرار این روز را تا سال بعد با خود همراه دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.