1394-09-09 19:44
1441
0
23638
معاون بنیاد شهید گلستان خبر داد:

شرکت 561 نفر در مسابقه کتابخوانی امر به معروف/ 18 نفر برگزیده شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: 561 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر در مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر شرکت کردند و از این تعداد 18 نفر برگزیده شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، محمدعلی طالع‎زاری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی احیای امر به معروف و نهی از منکر ویژه خانواده‎های شاهد و ایثارگر استان می باشد.

وی در خصوص اسامی برگزیدگان ابراز داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر جزو وظایف دینی مسلمانان است و این فریضه الهی نباید در جامعه اسلامی مورد غفلت واقع شود چراکه در اینصورت آسیب‎های اجتماعی رو به افزایش خواهد بود.

طالع زاری با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی غیرحضوری احیای امر به معروف و نهی از منکر «دهه محرم» با طرح 40 سوال از قرآن کریم، نهج‎البلاغه و توضیح‎المسائل انجام شد، افزود: : به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی 9 میلیون و 900 هزار ریال هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی احیای امر به معروف و نهی از منکر از 22 مهرماه آغازمی شود، تصریح کرد:این مسابقات تا هفتم آذر ماه جاری در سراسر استان گلستان برگزار شد.  

وی تصریح کرد: جمشید محدثی، حسن رجبی‎نسب، عبدالحکیم قزل، لیلا شهری، طیبه خلیلی، فاطمه رمضانی، امیرحسین کیا، سیدعلی میررضایی، حمیدرضا پاکزادمقدم، فاطمه حیدری به عنوان برگزیدگان مسابقه کتابخوانی احیای امر به معروف و نهی از منکر معرفی شدند.

طالع زاری ابراز داشت: همچنین سامیه آخوندی کر، آرزو توکلی، محمد حاجی‎آبادی، حسین راهدار، ابوالقاسم فردوسی شاهی، سمیه شیبک، مریم آذریان و زینب سادات مسلمی عقیلی از دیگر برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.