1394-09-01 07:37
2007
0
23465
فدوی خبر داد:

عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان بزودی آغاز می‌شود

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: عملیات اجرایی شهرک فناور آزاد (شفا) به مساحت 5/5 هکتار بزودی در واحد گرگان اجرایی می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ مهران فدوی با اعلام این خبر اظهارکرد: این زمین 5/5 هکتاری در مالکیت واحد گرگان بوده و با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب مانند مسیر دسترسی آسفالته و تاسیسات آبی مناسب در این مجموعه، با موضوع ایجاد شهرک گلخانه ای و متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و اقلیمی شهر گرگان و استان گلستان عملیات اجرایی این شهرک بزودی و در پایان فاز مطالعاتی آغاز خواهد شد.

وی با توجه به زمان مورد نیاز برای محوطه‌سازی و ایجاد معابر در داخل مجموعه طرح شفای واحد گرگان بیان کرد: شرکت‌های مرتبط با شهرک‌های گلخانه‌ای می‌توانند در نیمه دوم سال 95 در این محیط مستقر و نسبت به تولید و عرضه محصولات دانش‌بنیان اقدام کنند.
 
رئیس شورای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان افزود: براین اساس مجموعه مورد نظر به قطعات بین 4500 تا 5500 متر مربع تقسیم خواهد شد و همزمان به جهت سهولت استفاده سرمایه گذاران در این شهرک مجوزهای مربوط از مراجع ذی‌صلاح در حال اخذ است.
 
عضو شورای اسلامی شهرگرگان از پیشرفت 78 درصدی بنای هتل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خبر داد و اظهار کرد: عملیات عمرانی این هتل با زیربنای 6173 متر مربع در انتهای سال 95 تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.