1394-06-07 19:56
3347
4
19734
با حضور آیت الله نورمفیدی ،

آرزوی ديرينه مردم گرگان تحقق يافت / بيمارستان سوانح و سوختگی گرگان افتتاح شد + تصاویر

به مناسبت هفته دولت و طی مراسمی با حضور نماينده ولی فقيه در استان و نمايندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولين استان، بيمارستان سوانح و سوختگی افتتاح شد. 

به گزارش گلستان ما به نقل از وبدا ، بيمارستان سوانح و سوختگی که از نيازهای ضروری استان گلستان برای خدمت رسانی به بيماران بود همراه با بخش شيمی درمانی با حضور نماينده ولی فقيه در استان ، نمايندگان مجلس ،رييس دانشگاه و جمعی از مسوولان افتتاح وبه بهره برداری رسيد

رييس دانشگاه در مراسم افتتاح گفت: يکی از دغدغه های اصلی مردم استان راه اندازی بخش سوانح و سوختگی و درمان بيماران آسيب ديده در استان گلستان بود.

دکتر تقی رياحی افزود:با راه اندازی اين بيمارستان که در واقع بخشی از بيمارستان پنجم آذر گرگان می باشد، ديگر نياز به اعزام بيماران حادثه ديده از حوادث و سوختگي ها از گلستان به استان های مازندران، خراسان رضوی و تهران نمی باشد.

وی يادآور شد: بيمارستان سوانح و سوختگی در پنج طبقه احداث شده و دارای 22 تخت ويژه بيماران می باشد.

به گفته وی همچنين اين بخش دارای اتاق عمل ويژه اين نوع بيماران و اتاق آی سی يو (ICU) بوده و بخش های مرتبط به بيماران سوانح و سوختگی در آن لحاظ شده است. 

دکتر رياحی اضافه کرد: اين پروژه در واقع از مصوبات سفر دولت نهم به استان گلستان در سال 1387 می باشد که با تخصيص اعتبارات مورد نياز در دولت يازدهم و برحسب نياز استان با اعتباری بالغ بر 115 ميليارد ريال در بخش ساختمانی و افزون بر 40 ميليارد ريال هم در بخش تجهيزات پزشکی هزينه شده است.

رييس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: زيربنای اين بيمارستان پنج هزار و 500 مترمربع می باشد که بخش شيمی درمانی نيز با ظرفيت 18 تخت به آن اضافه شده است.

عيسی امامی نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نيز گفت: با اجراي طرح تحول سلامت، ارايه خدمات پزشکی و امکانات زيرساختی درحوزه بهداشت و درمان، رشد خوبی پيدا کرد.

وی اجرای طرح تحول سلامت در زمان تحريم و شرايط مالی نامناسب کشور از سوی دولت را نکته ای مهم دانست و اضافه کرد: در اين خصوص مجلس با تخصيص اعتبارات ويژه به دولت در اجرای اين طرح کمک کرد.

نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی همچنين با تمجيد از عملکرد دولت طی دوسال گشته بويژه دربحث جمع بندی مذاکرات هسته ای و اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت: همت بلند دولت در ارايه خدمات و کسب موفقيت ها، مايه مباهات است.

وی اضافه کرد: شرايط کشور با رفع تحريم ها بويژه با رونق توليد، بهبود بهتر فضاي کسب و کار، ايجاد اشتغال، ارزش افزوده و درنهايت منابع مالی بهتر خواهد شد و دولت نيز با اطمينان خاطر بيشتر طرح تحول سلامت را ادامه خواهد داد.

اين نماينده مجلس شورای اسلامی همچنين برلزوم پيگيری اجرايی شدن احداث بيمارستان يکهزار تختخوابی گرگان تاکيد کرد.

نماينده مردم شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گميشان درمجلس شورای اسلامي نيز با انقلابی خواندن طرح تحول نظام سلامت، گفت: اجرای اين طرح ملی از آرزوی ها و مطالبات ديرينه مردم بود.

 دکتر محمدجواد نظری مهر، افزود: اجرای اين طرح محاسن زيادی ازجمله تحول در ايجاد و بهسازی فضاهای بهداشتی و درمانی داشته است ضمن اينکه برخی اشکالات طرح نيز با همراهی مجلس و دولت رفع خواهد شد.

وی با انتقاد از برخی موازی کاری های اداری، گفت: امروز درحوزه کشاورزی و صنعت نيز نياز به يک تحول انقلابی داريم که از برخی موازی کاری ها جلوگيری شود.

عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، نمونه ای از مصاديق موازی کاری را وجود دفترچه های بيمه و صندوق های بيمه ای بسيار در کشور نام برد و اضافه کرد: بايد از اين پس، ارايه خدمات دراين حوزه ها تنها با کارت های هوشمند صورت گيرد.

 دکتر نظری مهر، تصريح کرد: امروز برخی بي عدالتی های حوزه بهداشت و درمان ناشی از موازی کاری است و اينکه امروز بيمه ها با عدم پرداخت به موقع، مشکلاتی را در اجرای طرح تحول سلامت ايجاد کرده اند.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

 AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صالح آسمانی

بعضی ها فقط استاد حرف و سخنرانی وعکس و فیلم و گزارش....در عمل ....

0
0
پاسخ
1394-06-08 04:17
شاکری

بازهم دم احمدی نژاد ومصوبات سفرهاش گرم ،خدا وکیلی چقدر زیبا نیازهای استان رودیده بود .این پروژه خیلی وقت پیش تمام شده بود و بابت خرده کاریها مانده بود تا باگذر زمان بنام دولت فعلی تمام کنند که خوشبختانه با درک مردم به اهداف شان نرسیدند.

0
0
پاسخ
1394-06-08 05:16
...

خبر تصویری افتتاح این مرکز را از لینک زیر مشاهده کنید...http://www.aparat.com/v/ZAtyW

0
0
پاسخ
1394-06-08 18:52
نادری

جناب آیت الله نورمفیدیایا می دانید همین دکتر ریاحی که برای هر کاری که در دانشگاه علوم پزشکی می کند از شما مایه می گذارد و شما هم به توصیه آقای لیوانی در آن شرکت می کنید!این آقا چه ظلمهایی که به فرزندان شهید که کارمند دانشگاه هستند نشده است.همه را یا بیکار یا جابجا کرده.آون وقت دختر آقای لیوانی امام جمعه موقت گرگان را استخدام کرده و به پسرش هم پست داده و ایشان هم برای کوچکترین برنامه دانشگاه شما را می برد.این چشم پوشی یاسکوت بر ظلم و ظالم است و خارج از عدالت است.با اینکه این ظلمها بارها به آقای لیوانی و دفتر شما بصورت مستند گفته شده ولی متاسفانه از طرف دفتر شما نه تنها توجه نشده بلکه در هر برنامه دانشگاه در کنار دکتر ریاحی قرار می گیریدمن که در انتخابات خبرگان به فرد عادل تر از شما رای می دهم."ان الله لا یحب الظالمین"

0
0
پاسخ
1394-06-08 20:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.