1393-06-06 14:58
1385
0
1851
مسئول واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی خبر داد:

"فصل رویش" اردویی شاد و مومنانه برای دانش آموزان گرگانی + تصاویر

اردوگاه شیرآباد خان ببین پذیرای دانش آموزان دخترعضو قرارگاه اتحادیه انجمن های اسلامی گرگان بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، مدرسی مسئول واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی از نخستین حضور دختران اتحادیه دراین اردو خبرداد و افزود : بازی های چون تیر و کمان ، تفنگ بادی و پینت بال و سواری کاری از جمله برنامه های ورزشی این اردوی دو روزه بود.

وی با بیان اینکه انرژی زیاد درنوجوانی ازمهمترین مولفه ی این دوره است خاطر نشان کرد : نوجوانان نیاز به چنین فضا های برای تخلیه هیجانات و انرژی خود دارند تا بتوانند به دور از هرگونه انحرافات فعالیت های خود را دراجتماع دنبال کنند .

مدرسی اردوی "فصل رویش "در اردوگاه شیر آباد را فضایی شاد و مومنانه خواند و اظهار کرد : علاوه بر برنامه های ورزشی ، برنامه های فرهنگی چون سخنرانی شاهرودی کارشناس مذهبی و همسر آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان و حلقه های کوچکی پیرامون فعالیت اجتماعی زنان انجام شد.

مسئول واحد خواهران انجمن های اسلامی گرگان هدف ازاین اردوی تفریحی ، ورزشی و تربیتی را ایجاد شور و نشاط در محیطی امن ، شاد ومومنانه همراه با آموزه های دینی و تربیتی برای پرورش نسلی از جنس ایمان همت وایثار و تلاش برای آینده انقلاب اسلامی بیان کرد.

فضای تفریحی و ورزشی اختصاصی بانوان ایجاد شود

وی با انتقاد ازنبود فضاهای تفریحی و ورزشی اختصاصی بانوان در شهرهای استان از مسئولان خواست : برای اختصاص فضایی مختص دختران وبانوان برای حفظ شان آنان تلاش کنند.

گفتنی است اردوی فصل رویش با حضور۴۰ دانش آموزدختر اتحادیه انجمن های اسلامی گرگان از دوشنبه چهارم شهریور ماه به مدت دوروز در اردوگاه شیر آباد خا ببین برگزارشد.

لازم به ذکر است : این اردو برای برادران و خواهران و در سن متفاوت نونهال ، نوجوان ، جوان ، بزرگسال در اردوگاه صالحین شیرآباد خان ببین در حال برگزاری است.

تصاویر این اردو را در لینک زیر ببینید.

مطالب مرتبط :

تصاویر/ برگزاری اردوی فصل رویش در اردوگاه صالحین شیرآباد خان ببین

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.