1394-05-13 17:33
2442
0
18502
دانش آموز رتبه اول کشوری در بدو ورود از مسابقات کشوری؛

از تقدیم افتخار آفرینی به روح امام و شهدا تا ارجحیت«عمل» بر «تلاوت» قرآن

دانش آموزبرترکشوری رشته« تفسیر» گفت: تلاوت قرآن مهم است اما ارجح آن فهم و عمل به آن است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، زهرا عرب کوهسار دانش آموزرتبه اول رشته «تفسیر»سی ودومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست گفت: خیلی خوشحالم که به این مقام معنوی و ارزشمند دست پیدا کردم.

وی درباره مسابقات نیز بیان کرد: سطح مسابقات بسیا بالابود ورتبه ها اول تا پنجم با اختلاف اندک جابجا می شد.

این دانش آموز شایسته مینودشتی در دقایق نخست بازگشت از مسابقات گفت: این مقام ارزشمند را به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب  حضرت امام خمینی (ره) و شهدا هشت سال دفاع مقدس تقدیم می کنم که در راستای اعتلای اسلام از خودگذشتگی کردند تا ما بتوانیم با اسلام ناب محمدی(ص) زندگی مومنانه ای داشته باشیم.

وی با ابراز رضایتمندی از داوری این دوره از مسابقات، گفت: داوران بسیار عالی بودند و بدون هیچ جانب داری به قضاوت پرداختند.

دانش آموز گلستانی که در رقابت با ۳۳ دانش آموز پایه هشتم از سراسرکشور اول شد، رمز موفقیت خود را اینگونه بیان کرد: تلاش و پشتکار خودم و شرکت در کلاس های آماده سازی واستفاده از کتب و لوح های فشرده ای که در این دوره در اختیار ما قرار دادند.

زهرا عرب کوهساردرمعرفی رشته تفسیر در یک جمله گفت: شاید همه انسان ها بتوانند قرآن بخوانند اما کسی می تواند به آن عمل کند که درک درستی از قرآن داشته باشد، هدف از تلاوت قرآن برداشت از قرآن به عنوان راه زندگی  است.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.