1394-05-13 05:11
2426
0
18463

دومین کاروان قرآنی دانش آموزان گلستان به گرگان بازگشت + تصاویر

عصر امروز کاروان 33 نفره دانش آموزان گلستانی با کسب 2 رتبه اول و دومی با استقبال خانواده های خود به گرگان بازگشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، سفیران قرآنی پس از بازگشت از مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی در شیراز با کسب دو مقام اول و دومی و چندین مقام دیگر به گرگان بازگشتند.

سید رضا حسینی در این باره گفت: با توجه به سطح بالای مسابقات دختران شایسته استان گلستان با آمادگی مطلوب قدم به مسابقات گذاشتند.

وی ادامه داد: اگرچه این دوره از مسابقات دو مقام در ممتازین داشت اما دانش آموزان با کسب تجربیات ارزشمند از این مسابقات عزم خود را جزم کردند تا در سال آینده قوی تر ظاهر شوند.

رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: برای ارزیابی ازعملکرد دانش آموزان زود است اما تا به این لحظه و فقط در بخش پژوهشی شاهد جهشی در کسب مقام بوده ایم.

وی با بیان استعداد فراوان دانش آموزان استان در رشته های پژوهش، ادامه داد: نقص در فن بیان و سخنوری ضعف عمده دانش آموزان دختر در این دوره از مسابقات بود.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد:  دانش آموزان گلستانی تا کنون ۶ مقام اول تا پنجمی(ممتازین) ۴نفر دربخش پسران و ۲ نفر در بخش دختران در مسابقات پژوهش کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ سی و سومین دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌آموزان در ۵ رشته پژوهشی شامل تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز طی روزهای ۲ تا ۱۰ مرداد در شیراز برگزار شد و رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و مداحی دانش‌آموزان سراسر کشور نیز طی روزهای ۱۵ تا ۲۳ مرداد ماه جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

IMG 8990

IMG 8990

IMG 8990

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.