1393-11-08 18:05
2756
0
9562
برای دانش آموزان سال سوم متوسطه؛

همايش دروس نهايی و كنكور 94 در گالیکش برگزار شد

همايش دروس نهايی و كنكور 94 برای دانش آموزان سال سوم متوسطه در گالیکش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، رییس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش در این همایش گفت: وقتی کار را در آموز و پرورش شروع کردیم مشکلات و چالش‌های پیش رو را برآوردیم و جایگاهی که باید به آن برسیم هم به دست آوردیم. جایگاهی که حق دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های گالیکشی است.

hbdakvsd 1

مهدی خسروی افزود: برای کسب مهارت شرکت در کنکور دو همایش در تابستان برگزار سال جاری در گالیکش با عنوان به‌سوی کنکور برای دانش آموزان پیش‌دانشگاهی برگزار کردیم.

به گفته رییس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش اگر قرار است به‌سوی کنکور درست قدم برداریم و آینده شغلی خود را بهتری بتوانیم انتخاب کنیم؛ باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که همه تأکید ما بر روی دانش آموزان ابتدایی و پیش‌دبستانی باید باشد اظهار داشت: به‌زودی همایشی هم برای دانش آموزان ابتدایی برگزار خواهیم کرد. اولین همایش دوره ابتدایی برای دانش آ»وزان پنجم و ششم خواهد بود.

وی ادامه داد: ولی فعلاً کارمان در گالیکش را برای آنکه دانش‌آموزانی که کنکور در پیش دارند از متوسطه دوم آغاز کرده‌ایم.

وی همايش دروس نهايی و كنكور 94 را مختص دانش آموزان سال سوم متوسطه نام برد و گفت: اگر قرار است در کنکور موفق شوید باید حرفه‌ای فکر کنید و حرفه‌ای عمل کنید.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه نمره دروس نهایی برای قبولی در کنکور تأثیر زیادی دارد گفت: باید به دانش آموزان، معلمان، مدیران مدارس و خانواده‌ها این مطلب انتقال داده شود که نتایج امتحان نهایی تأثیر زیادی دارد امتحان کنکور دارد. کنکور سال گذشت 25 درصد کنکور امسال 35 درصد تأثیر خواهد داشت.

به گفته خسروی در آینده‌ای نزدیک دو همایش دیگر برای دانش آموزان پیش‌دانشگاهی، دو همایش برای دانش آموزان سال دوم و دو همایش نیز برای دانش آموزان سال اول دبیرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای هر یک از این همایش‌ها هدفی تعیین‌شده که در سالیان آتی گالیکش را به جایگاه اصلی خود در قبولی کنکور خواهد رساند.

وی در پایان گفت: اعتقاد ما بر آن است که در گالیکش هیچ کمبودی ازلحاظ استعداد دانش آموزان و خانواده‌ها و علم و سواد دبیران نداریم.

hbdakvsd 1

حسین جدیدی از کارشناسان کنکور شهرستان گنبد نیز مطالب و آموزشهایی را برای دانش آموزان بیان نمود.

hbdakvsd 1

hbdakvsd 1

hbdakvsd 1

hbdakvsd 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.