1393-10-28 16:32
2862
0
9057
امام‌جمعه موقت شهرستان گالیکش:

انتشار کاریکاتور پیامبر (ص) اهانت به ادیان الهی است

امام‌جمعه موقت شهرستان گالیکش گفت: انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام (ص) در نشریه «شارلی ابدو» اهانت به ادیان الهی و مقدسات است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سید رسول میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: اعمال تروریستی هر نقطه دنیا و از سوی هر شخصی، گروه و یا دولتی که باشد از منظر اسلام و نظام جمهوری اسلامی محکوم است.

وی افزود: ماجرای حمله تروریستی به دفتر نشریه فرانسوی شارلی ابدو از ابتدا هم مشکوک بوده و با حرکت سخیف و ضد انسانی اخیر این نشریه در توهین به مقدسات اسلامی و ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بیشتر قابل‌تأمل است.

امام‌جمعه موقت شهرستان گالیکش تصریح کرد: ممکن است این جریان یک سناریوی جدید از جنس حمله 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی در نیویورک باشد که مرور زمانی دست‌های پشت پرده را رو کرده و آن حادثه منشأ بسیاری از تجاوزات و بهانه‌ای در دست مستکبران غربی شد.

وی اظهار داشت: متأسفانه آنچه دشمن را در اهانت به مقدسات اسلامی جرح و گستاخ کرده تفرقه بین کشورهای اسلامی و مواضع غیراصولی و غیرمسئولانه رهبران سیاسی جهان اسلام است.

میرزایی تأکید کرد: سردم کاران غرب و اروپا باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست و این حرکات ضد اخلاقی و غیرانسانی نفرت بیشتر مسلمانان را از آنان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.