1393-10-27 11:58
2813
0
8983
امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش:

دشمنان با مشاهده وحدت مسلمانان در این هفته کاریکاتور پیامبر را انتشار دادند

 امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش گفت: دشمنان اسلام با مشاهده وحدت مسلمین در هفته وحدت خواستند تا با انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام برادران شیعه و سنی را عصبانی کنند.

به گزارش گلستان ما، آخوند عبدالمجید آرمون در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام(ص) را محکوم کرد و گفت: از دولت فرانسه می‌خواهیم این نشریه را توقیف و پلمب کند تا دل مسلمان‌ها را به دست بیاورد.

وی با اشاره به این مطلب که در حقیقت آنان با این حرکت خود اعلان‌جنگ به مسلمانان جهان دادند افزود: دولت فرانسه نباید بگذارد این نشریه فعالیت کند چراکه «شارلی ابدو» به بیش از یک میلیارد و پانصدمیلیون مسلمان دنیا توهین کرده است و قابلیت اینکه فعالیت فرهنگی انجام بدهد، ندارد.

امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش با اشاره به این مطلب که اهانت به پیامبر، نشان‌دهنده کینه عمیق غربی‌ها به اسلام است، تأکید کرد: درواقع این‌هایی که به حضرت محمد(ص) توهین کرده‌اند پیرو حضرت عیسی (ع) هم نیستند؛ چراکه توهین به پیامبر بزرگوار اسلام مانند توهین به همه پیامبران و ازجمله حضرت عیسی (ع) است.

وی ادامه داد: غربی‌ها کینه‌توز بدانند امت اسلامی هرگز دشمنی آن‌ها را با اسلام فراموش نخواهند کرد و آن‌ها با این مکرها هیچ‌گاه نخواهند توانست اسلام را نابود کنند و اسلام مانند خورشید بر سراسر عالم روشن خواهد شد.

آخوند آرمون تصریح کرد: ما مسلمانان هم حمله به نشریه شارلی ابدو و هم توهین این نشریه به پیامبر اسلام(ص) را محکوم می‌کنیم؛ زیرا در اسلام انسان کشی حرام است.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها دشمنان اصلی اسلام هستند، خطاب به شیعیان و اهل سنت گفت: غربی‌ها با اصل اسلام دشمن‌اند، لذا اهانت به پیامبر و قرآن می‌کنند و شیعه و سنی باید از خواب غفلت بیدار و باهم متحد شوند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش از همه مسلمانان جهان خواست تا به کمپین جهانی عشاق محمد(ص) بپیوندند تا اینکه شیعه و سنی در مقابل این توهین و جسارت بزرگی که نسبت به پیامبر اسلام(ص) و مسلمان‌ها شده است در کنار یکدیگر قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.