1393-10-24 14:59
1489
0
8844

تعریف و تمجید معاون استاندار از شهرداری و شورای شهر گالیکش

معاون عمرانی و هماهنگی استاندار گلستان در نشست سالانه شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین امور مالی و درآمد شهرداری‌ها در محل سالن اجتماعات این استانداری از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش تعریف و تمجید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، رضا مروتی ضمن بررسی مسائل شهرداری‌ها استان در این جلسه در پایان در خصوص اجرای درست طرح شهرداران مدارس و نهضت درختکاری و مرتبط کردن این دو طرح در گالیکش از شهرداری این شهر تشکر به عمل آورد.

مروتی از شهرداران دیگر استان نیز خواست تا در اجرای این‌گونه طرح‌ها همت گمارند.

مروتی بابیان اینکه نهضت درختکاری در شهرداری‌ها جدی گرفته شود، افزود: شهرداری‌ها تنها به کمیت در درختکاری فکر نکنند چراکه کاشت درخت نیاز به مراقبت دارد و لذا نهضت درختکاری را در یک سال ببینید.

دولت بیش از 49 میلیارد تومان به شهرداری‌های گلستان کمک کرد

وی تصریح کرد: بیش از 49 میلیارد تومان دولت از طریق دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌های استان گلستان در بودجه سال جاری تاکنون کمک مالی داشته و این در حالی است که در سال گذشته این مبلغ در کل سال 51 میلیارد تومان بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: امید است بودجه سال 1394 رشد چشمگیری در شهرداری‌ها پیدا کند و بودجه شهرداری‌ها چهار تا شش برابر افزایش یابد.

مروتی به توانمندی استان برای جذب سرمایه‎گذاری اشاره کرد و گفت: سرمایه‌های سرگردان زیادی در استان وجود دارد که می‌توان در راستای توسعه شهری به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.