1393-10-07 14:57
2919
0
7872

سرپرست بخشداری لوه بر پوشش هر چه بیشتر ثبت وقایع حیاتی در روستاها تأکید کرد

معاون فرمانداری گالیکش و سرپرست بخشداری بخش لوه شهرستان گالیکش بر پوشش هر چه بیشتر ثبت وقایع حیاتی در روستاهای این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین بای طی جلسه با شوراها و دهیاران بخش لوه در محل این بخشداری اظهار داشت: مسئله ثبت وقایع حیاتی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ازاین‌رو باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات نهادها و سازمان‌های متولی در جهت پوشش وقایع حیاتی به‌منظور پیشگیری از دیر ثبتی و یا کم ثبتی بهره‌مند شد.

وی افزود: باید سازوکارهای اجرایی لازم در مسیر انجام این کار تدوین و فراهم شود تا شاهد پوشش هر چه بیشتر ثبت وقایع حیاتی باشیم.

بای تأکید کرد: باید برای ثبت به‌موقع وقایع حیاتی در جامعه فرهنگ‌سازی شود زیرا این امر بستر مناسب برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی را برای مسئولان فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: وقایع حیاتی یکی از نیازهای مهم و اساسی جامعه و برنامه ریزان کشور است و از همین رو ثبت این وقایع به‌ویژه در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بای اظهار داشت: اگر ما بتوانیم این وقایع را به‌موقع به ثبت برسانیم در برنامه‌ریزی و امور روزمره شهرستان و حتی استان موفقیت بیشتری را خواهیم داشت.

sahbblsg 1

sahbblsg 1

sahbblsg 1

sahbblsg 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.