1393-09-07 11:59
3129
1
6414
با حضور معاون بازرسی سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد؛

هفتمین یادواره 41 شهید والامقام دهستان ینقاق گالیکش + تصاویر

هفتمین یادواره 41 شهید والامقام دهستان ینقاق شهرستان گالیکش با حضور پرشور مردم در روستای اسماعیل آباد ینقاق برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، معاون بازرسی سپاه نینوا استان گلستان برگزاری یادواره شهدا را کار فرهنگی ارزشمندی خواند و اظهار کرد: امام راحل نیز فرمودند، «زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست»، لذا هر کس برای شهیدان هر کاری که می‌تواند، انجام دهد.

سرهنگ ابوطالب پسرکلو شهیدان را گوهر تابناک بر پیشانی دفاع مقدس دانست و با استناد به آیات شریفه قرآن مجید افزود: گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگارشان بهره می‌برند و این آیینه تمام نمای یادواره است.

پسرکلو با بیان خاطراتی از شهدا افزود: باید با مطالعه زندگی و وصیت‌نامه شهدا تمام سعی و هدفمان را به سمتی معطوف کنیم که رضایت آنها را به دنبال داشته باشد.

وی زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید، بزرگداشت زمان و مکان شهادت، مدفن انها و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهیدان را بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهیدان برشمرد.

معاون بازرسی سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان ساخت: شهیدان وقتی به شهادت میرسیدند و بین ما تشییع میشدند موجی ایجاد میکردند امروز اگر قرار است یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نباید یادواره آنها باید پرشور و اثرگذار باشد.

وی با اشاره به جنگ امروز ما که جنگ نرم نام دارد گفت: نسل جوان امروز باید از تهدیدات جنگ نرم دشمن آگاهی کامل داشته باشد و در راه مقابله با آنان تلاش کند.

پسرکلو ادامه داد: جوانان می‌توانند با تبعیت از ولایت‌فقیه و بالا بردن سطح علمی، آگاهی و معرفتی توطئه‌های فرهنگی شوم دشمن را خنثی کنند.

به گفته معاون بازرسی سپاه نینوا استان گلستان، دشمنان نظام سعی دارند با هدف قرار دادن ارزش‌های دینی و اسلامی حاکم بر جامعه، ذهن جوانان اسلامی را به‌سمت تفکرات انحرافی دنیای غرب مشغول سازند.

پسرکلو با بیان اینکه در جنگ سخت تنها جان انسان‌ها هدف دشمن بوده است، تصریح کرد: جوانان باید برای حفظ آرمان‏های شهدا تلاش کنند.

وی با اشاره به این مطلب که شهادت دیروز ما در جنگ سخت افتخار آفرین بود گفت: کشته شدن در جنگ نرم یا همان خودباختگی، مرگ ذلت‏بار است.

وی تأکید کرد: جنگ نرم به عنوان اولویت اصلی فعالیت فرهنگی محسوب می‏شود.

yshdyshge 1

yshdyshge 1

yshdyshge 1

yshdyshge 1

yshdyshge 1

yshdyshge 1

yshdyshge 1

yshdyshge 1

yshdyshge 1

yshdyshge 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بسیجی

دمشون گرم این روستا با این همه خانوار کمش و همه بچه های سیستانی اولین خیمه سوزان بزرگ شرق گلستان رو برگزار کردند چون سیستانی بودند به اولین خیمه نسوزان جهانی ثبت شد مهد بازی های بومی ومحلی سیستانی ایران است چندین نخبه در رشته های پزشکی از این روستا داره کاش ما هم توی شهرمون همچنین روستای داشتیم

0
0
پاسخ
1393-09-10 16:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.