1398-03-09 19:03
1139
0
63584
فرماندار گالیکش:

حمایت ویژه استارتاپ‌ها ضرورت دارد / توسعه گردشگری برای رونق اقتصاد محوریت استارت‌آپ‌های گالیکش باشد

فرماندار گالیکش گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، تنوع قومیتی و نوع اقلیم این شهرستان، توسعه گردشگری باهدف رونق اقتصادی، محوریت استارت‌آپ‌ها در این مناطق به‌ویژه در روستاها باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه " حسین مایلی در نخستین جلسه برگزاری استارت‌آپ‌های شهر خلاق و کارآفرینی شهرستان گالیکش گفت: توسعه استارت‌آپ‌ها می‌تواند به فروش بیشتر صنایع‌دستی منجر شده و به استقرار سرمایه، اشتغال‌زایی بیشتر و امکان خرید اینترنتی در شهرستان کمک کند و علاوه بر این، پیمایش فضای کار و خانه را کاهش داده و به استقرار هر چه بیشتر گردشگری نوین کمک‌کننده خواهد بود.

وی با تأکید بر اهمیت استارت‌آپ‌های نوین گردشگری تصریح کرد: این استارت‌آپ‌ها ضمن کمک به توسعه اقتصادی، به توسعه بازاریابی و تبلیغات و جذب گردشگر نیز کمک خواهند کرد.

فرماندار گالیکش رونق گردشگری در روستاها را تضمین‌کننده معیشت روستائیان برشمرد و ادامه داد: امروزه مردم با ماشینی شدن زندگی علاقه زیادی به سفر و اسکان چندروزه در روستاها دارند، اما تلاش چندانی در جهت معرفی آثار تاریخی و طبیعی و جاذبه‌های گردشگری این مناطق صورت نگرفته است.

مایلی بابیان این مطلب که همه تلاش‌ها به‌گونه‌ای است که توسعه در سطح شهرستان در ابعاد مختلف شکل گیرد، افزود: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی، ضمن حمایت از نخبگان شهرستان به‌عنوان سرمایه‌های جامعه، نسبت به تشکیل اتاق فکر اقدام نمایند.

وی در پایان گفت: در کسب‌وکارها در بستر فضای مجازی، داشتن علم و نیروی انسانی كارآمد بسیار حائز اهمیت است، لذا كمبود سرمایه را می‌توان با تلاش، علم و صرف انرژی جبران كرد. ازاین‌رو حمایت ویژه از استارتاپ‌ها ضرورت دارد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.