1398-02-16 14:59
2231
0
63052
رییس هیات بوکس گالیکش:

بوکسور نونهال گلستانی به تیم ملی دعوت شد

رییس هیات بوکس گالیکش از دعوت بوکسور نونهال این شهرستان به اولین اردوی آمادگی تیم ملی نونهالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی در کویت خبر داد.

به گزارش گلستان ما، هادی شاقوزایی در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه اظهار داشت: امیررضا رضائی بکسور نونهال گالیکش به تیم ملی دعوت شد و از 15 اردیبهشت به مدت 10 روز در مجموعه شهید شیرودی سالن شهید همت تهران زیر نظر کادر فنی تمرین خواهد کرد.

وی افزود: رقابت های بوکس قهرمانی نونهالان آسیا تابستان امسال با حضور کشورهای برتر آسیا در کویت برگزار می شود نونهالان بوکس ایران خود را برای این رقابتها آماده می کنند.

شاقوزایی همچنین از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 13 تیم و 62 ورزشکار از 8 شهرستان در خانه بوکس گرگان برگزار شد و گالیکش با چهار بوکسور در این رقابتها حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه گالیکش موفق به کسب سه نشان طلا و یک نقره از این رقابتها شد گفت: با وجود اینکه این رقابتها در 8 وزن برگزار شد گالیکش توانست با چهار بوکسور عنوان نائب قهرمانی را کسب کند؛ گرگان و گنبد هم به ترتیب به عنوان قهرمانی و سومی دست یافتند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.