1398-02-10 19:04
850
0
62900
شهردار گالیکش:

بودجه سال 98 شهرداری گالیکش 8 میلیارد اعلام شد

شهردار گالیکش با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال 1398 کاملا منطقی و عاقلانه دیده شده است این رقم را حدود 8 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، رمضانعلی خسروی پیرامون بودجه شهرداری گالیکش در سال 1398 اظهار کرد: ما بودجه سال 1398 را کاملا منطقی و عاقلانه دیدیم حدود 8 میلیارد تومان که 40 درصد این بودجه معادل 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به عنوان منابع عمرانی و مابقی هزینه‌های جاری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا راه‌های به دست آوردن بودجه مشخص شده و تا پایان سال قابل تحقق است، تصریح کرد: خیلی امیدوار هستم که امسال با وجود اعلام شرایط سخت بتوانیم فراتر از بودجه عمل کنیم.

شهردار گالیکش با بیان اینکه سیاست و استراتژی ما در سال قبل حفظ شرایط بود، افزود: سال قبل کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها قطع شده بود و ماده 39 به عنوان کمک دولت به شمار می‌رفت، امسال افق خوبی در راستای کمک‌های دولتی خواهیم داشت.

خسروی بیان کرد: گرچه در سال جدید چشمداشتی به منابع دولتی نداریم و بحث پایدار بودن منابع را مدنظر قرار گرفتیم، سنگ‌شکن گالیکش که سال‌های سال راکد بود را به مدار برمی‌گردانیم، توجه به فرآورده‌های بتنی و درآمدهای پایدار جزو اولویت‌های ما است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق بودجه سال 1398 لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد، گفت: تمام تلاش ما این است که فراتر از بودجه در زمینه عمرانی فعالیت کنیم و منابع بیشتری از بودجه 8 میلیارد تومانی پیش‌بینی شده را محقق کنیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.