1398-01-28 18:05
920
0
62640
شهردار گالیکش:

210 مکان شهر گالیکش سیلاب اخیر گلستان خسارت‌دیده است

شهردار گالیکش گفت: به 210 مکان شهر گالیکش خسارت واردشده و شهروندان به بیمه راضی برای دریافت تسهیلات معرفی‌شده‌اند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، رمضانعلی خسروی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه ممکن است سد حسین‌آباد برای شهروندان گالیکش مشکلاتی به همراه داشته باشد گفت: باید تدابیر لازم در این خصوص در گالیکش اندیشیده شود تا در صورت بروز حوادث احتمالی این حوزه کمترین آسیب متوجه شهروندان گالیکش شود.

وی افزود: مشکلی که در مباحث بحران گالیکش وجود اینکه کسی به کسی کمک نمی‌کند؛ برخی تنها به دنبال حل مشکل خود هستند؛ در بحث ماشین‌آلات مستقر در شهر گالیکش به‌شدت مشکل‌داریم.

خسروی گفت: پارک جنگلی فارسیان گالیکش برای خطرات احتمالی سیلاب نیازمند دیواره سازی است. لایروبی یکی از ضروریات شهر گالیکش است که باید در اسرع وقت انجام شود.

شهردار گالیکش گفت: تمام تلاش خود را در سیلاب اخیر به کاربستیم تا خسارت‌های شهر گالیکش کاهش یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم استان‌های معین سیل گلستان بیل مکانیکی در اختیار شهرداری گالیکش قرار دهند؛ حتی بیل مکانیکی اجاره‌ای هم برای انجام امورات شهری به‌سختی در این شرایط در گالیکش پیدا می‌شود.

خسروی اظهار داشت: شهرداری گالیکش برای خسارت‌های وارده به شهروندان با بیمه راضی قرارداد بسته است؛ اطلاع‌رسانی دقیقی در این حوزه به مردم شده است تا در صورت خسارت دیدن از آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی، به 210 مکان شهری خسارت واردشده و شهروندان به بیمه راضی برای دریافت تسهیلات معرفی‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: بسیاری از بیمه‌ها برای نفع شخصی سعی می‌کنند از پرداخت خسارت‌ها شاخه خالی کنند؛ از طریق واحد حقوقی شهرداری پیگیری می‌کنیم تا حق‌وحقوق شهروندان در این حوزه ضایع نشود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.