1397-11-22 12:29
641
0
61119
امام‌جمعه گالیکش:

اجازه ندادیم انقلاب اسلامی را متوقف، تحریف و استحاله کنند / مسئولین مشکلات مردم را برطرف کنند

امام‌جمعه گالیکش گفت: در این 40 سالی که از عمر مقدس انقلاب اسلامی گذشته نه متوقف‌شده‌ایم، نه تحریف شدیم و نه گذاشتیم انقلابمان را استحاله کنید؛ بلکه به بخشی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی رسیده‌ایم و برای رسیدن به باقی اهداف هم ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام سید محمد دلبری در راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن‌ماه شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با حضور شما ملت با بصیرت به پیروزی رسید گفت: از آن زمان تاکنون 40 سال گذشته است و نگاهی باید به گذشته داشته باشیم و ببین مسیر 40 ساله انقلاب اسلامی را چگونه پیموده‌ایم؛ در کجای مسیر انقلاب اسلامی قرار داریم و در شرایط فعلی مختصات آن چیست؟ آیا این مسیر را به‌اندازه پیموده‌ایم؟ تند رفته‌ایم؛ کند رفته‌ایم؟ در جاده‌ایم یا منحرف‌شده‌ایم؟ در مسیر مستقیم درحرکت هستیم یا در جاده به خواب‌رفته‌ایم یا در جهت معکوس درحرکت هستیم؟.

nilkooh3329 1

وی با اشاره به اینکه برای رسید به جواب باید سه پیش‌نیاز را مدنظر داشته باشیم افزود: اول باید قیاسی داشته باشیم بین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با قبل از آن؛ بزرگ‌ترها در محفل ما حاضر هستند، دستاوردهای این نظام مقدس را شما مقایسه کنید؛ از آب، برق، بهداشت و ... که ملت بزرگ ایران اسلامی امروزه استفاده می‌کنید و حق و شأنشان بیش از آن است را با قبل از انقلاب به جواب خوبی خواهید رسید.

امام‌جمعه گالیکش اضافه کرد: دومین مورد موانع و مشکلات در مسیر انقلاب است، جنگ تحمیلی و فتنه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی هرکدام مشکلاتی را برای این نظام مقدس به وجود آورده است.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن گالیکش گفت: استقلال سیاسی یکی از هدف و دستاورد انقلاب اسلامی بوده که تحقق یافت و اکنون پس از 200 سال کشور روی پای خود ایستاده و نیازی به اجانب ندارد.

به گفته حجت‌الاسلام دلبری؛ تبدیل‌شدن به قدرت منطقه‌ای، تحقق بسیج جهانی اسلام در واکنش به شکل‌گیری داعش، حرکت در مسیر خودکفایی، به مرحله اجرا درآوردن شاخص عدالت که رشد طبقه متوسط نسبت به دوطبقه بالادست و پایین‌دست اقتصادی خودش را بیشتر نشان می‌دهد از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه بدخواهان نظام و انقلاب به دنبال توقف مسیر آن بودند گفت: به‌رغم فشارهای همه‌جانبه و پیچیده دشمنان در این 40 سال دائماً در حال حرکت بوده و هستیم و در هیچ جبهه‌ای مغلوب و شکست‌خورده نیستیم؛ موانع، خیانت‌ها، دشمنی‌ها، محروم‌سازی‌ها در برخی حوزه‌ها سرعت ما را کند کرده است اما در هیچ بعدی از ابعادی که شعار دادیم متوقف نمانده‌ایم.

امام‌جمعه گالیکش با اشاره به اینکه بدخواهان نظام و انقلاب به دنبال تحریف آن بودند تصریح کرد: عده‌ای به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند و آمدند و به فکر تحریف آن افتادند؛ تلاش کردند تا جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند؛ از امام انقلاب تصویری که مدنظر خودشان بود را برداشت کردند؛ تصویری که غرب هم آن را بپذیرد و قبول کند؛ اینجا بود که برخی از نخبگان متأسفانه طی 20 سال اخیر سر خوردند و گرفتار غرب و غرب‌گرایی شدند.

حجت‌الاسلام دلبری افزود: برخی از آن‌ها که سابقاً انقلابی بودند امروزه اسلامیت نظام را زیر سؤال برده‌اند و نگاهشان به غرب است؛ برخی از آن‌ها پایان انقلاب گرایی را رغم زدند و به دنبال لذت‌گرایی خانوادگی خود رفتند و بخش دیگری هم درراه امام و رهبری باقی ماندند؛ چون قائل به این هستند تا زمانی که کفر و شرک هست مبارزه هستند و تا مبارزه هست ما نیز هستیم.

وی اضافه کرد: با همه این‌ها ما در تمام صحنه‌ها به پیروزی واقعی رسیدیم و هرگز نگذاشتیم انقلاب ما را تحریف کنند؛ انقلابی که شعارش «عدم جدایی دین از سیاست»، «مسئولیت حکومت بر هر دو بعد مادی و معنوی انسانی»، «حمایت از مستضعفان عالم»، «حمایت از جنبش‌های اصیل اسلامی»، «تأکید بر دائمی بودن مبارزه»، «اسرار بر ایستادن مقابل بی‌منطقی و زیاده‌خواهی استکبار و جهان خواران»، «اسرار بر حذف صهیونیست بین‌المللی»، «اسرار بر قاعده نفی سبیل، عدالت اجتماعی، ساده زیستی مسئولین و نفی اشرافی گری»، «اهمیت ویژه به مسئله فلسطین»، «اسرار بر سیاسی بودن احکام اسلامی خصوصاً حج»، «اسرار بر حاکمیت ملت بر سرنوشت خود»، «اسرار بر خودکفایی و قطع رگه‌های وابستگی» و «مبارزه با فساد» است.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: هرچند در برخی موارد اعلام‌شده خلل‌هایی مشاهده می‌شود و در برخی از موارد بانفوذ اجانب، بیگانگان و دو تابعیتی‌ها روبرو شدیم اما نظام و حزب‌الله راه امام، رهبری و شهدا را ادامه داده و خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه برخی با استحاله از درون به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند گفت: برخی به فکر استحاله نظام از درون بودند تا جمهوری اسلامی اسمی و نامی داشته باشیم اما ماهیت حقیقی آن تهی از اسلام و انقلاب باشد؛ اما غافل از اینکه ما سربازان روح‌الله هستیم و اجازه ندادیم به این مقصود خود برسند.

امام‌جمعه گالیکش خطاب به مسئولین گفت: این جمعیت عظیم و بزرگ را ببینید و قدر این ملت را بدانید که بهتر از این مردم در هیچ کجای کره زمین نبوده و نیست؛ امروز مردم شهیدپرور گالیکش که در انقلاب اسلامی و پیروزی آن نیز سبقه اولین را داشتند جلوه باشکوهی از حضور را نشان دادند؛ سعی کنید مشکلات آن‌ها را برطرف کنید.

وی تأکید کرد: مسئولین اختلاف‌ها را کنار بگذارند و در جنگ اقتصادی هم به‌مانند 8 سال دفاع مقدس از همه ظرفیت‌ها بر مبنای وحدت و عمل به سیاست‌های مقام معظم رهبری به مردم خدمت کنند.

به گفته وی مردم آمدند و یک‌بار دیگر به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفتند؛ آمدند که بگویند ما سرباز ولایت هستیم؛ شیعه، سنی، روستایی و شهری در کنار هم هستیم و به انقلاب، وحدت، رهبری، ارزش‌هایمان و استکبارستیزی‌مان افتخار می‌کنیم.

امام‌جمعه گالیکش گفت: آمریکا، اجانب و اذناب پلیدشان این را بدانند که جلسه گرفتید و اعلام کردند ایران اسلامی را نمی‌گذاریم جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار کند؛ نگاه کنید و ببینید چه جشنی گرفته‌ایم و چقدر متحد و از تمامی گروه‌ها و اقوام در کنار یکدیگر بوده و هستیم و به حضور خود می‌بالیم.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن گالیکش گفت: در این 40 سالی که از عمر مقدس انقلاب اسلامی گذشته نه متوقف‌شده‌ایم، نه تحریف شدیم و نه گذاشتیم انقلابمان را استحاله کنید؛ بلکه به بخشی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی رسیده‌ایم و برای رسیدن به باقی اهداف هم ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.