1397-11-10 08:57
559
0
60772
سرپرست فرمانداری گالیکش در نشست خبری چله انقلاب؛

آبشارهای فراوان سبب افزایش ظرفیت گردشگری گالیکش شد/ افتتاح 25 پروزه اشتعال زایی در ایام دهه فجر

فرماندار گالیکش گفت: این شهر با دارا بودن آبشارهای بی نظیر به شهر آبشارها معروف است و همین موضوع باعث شد تا گردشگرانی را به خود جذب کند و مکانهای بوم گردی در آنجا احداث شود.

به گزارش گلستان ما، حسین مایلی در نشست خبری چله انقلاب اظهار کرد: گالیکش شهر محل ورود رهبر انقلاب در دوران قبل از انقلاب بوده است.

فرماندار گالیکش گفت: این شهر با دارا بودن آبشارهای بی نظیر به شهر آبشارها معروف است و همین موضوع باعث شد تا گردشگرانی را به خود جذب کند و مکانهای بوم گردی در آنجا احداث شود.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در گالیکش راه‌اندازی چهار دستگاه دیالیز است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: سوله‌های ورزشی خوبی در گالیکش داریم تکمیل سوله ورزشی «فارسیان» با 5 میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست  و بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش با اعتبار 50 میلیارد تومان تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

مایلی بیان کرد: قبل از انقلاب هیچ مرکز آموزشی در این شهر وجود نداشت اما به برکت انقلاب تعداد ۸۳۰دانشجو در دانشگاههای پیام نور و آزاد در حال تحصیل هستند.

وی گفت:  در بعد صنعت معدن تجارت باید اعتراف کرد قبل انقلاب در این شهر صنعتی ، وجود نداشت اما در حال حاضر 20 واخد تولیدی با اشتغال زایی 524 نفز ایجاد شده است.

فرماندار گالیکش ادامه داد: در بخش سرمایه‌گذاری صنعت و معدن 52 واحد صنعتی بالغ بر 226 میلیارد تومان و اشتغال یک‌هزار و 300 نفر در شهرستان فراهم شده است.

فرماندار گالیکش بیان  کرد: یکی از دستاوردهای نظام ایجاد مرکز جامع شبکه بهداشت و درمان بوده است که این مرکز از یک واحد پیش از انقلاب به ۸مرکز جامع خدمات و ۳۵ مرکز خانه بهداشت رسیده است.

مایلی گفت: 25 پروزه اشتعال زایی در این ایام افتتاح در گالیکش افتتاح خواهد شد که مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح پروژه خوراک دام صنعتی، تولید ورق پی وی سی، تولید سبزی و صیفی، تولید قیر در فاز دوم، 9 واحد بوم گردی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.