1397-11-09 14:57
691
0
60765
در آستانه چله انقلاب؛

دوچرخه‌سواران تور 40 بهار ناجا در گالیکش + تصاویر

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: تیم 10 نفره دوچرخه‌سواری نیروهای یگان ویژه استان تهران پس از یک ماه و نیم رکاب زدن وارد گالیکش شدند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ علی تجری در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: حرکت این تور با عنوان چهل بهار به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالروز ولادت باسعادت یازدهمین اختر تابناک امامت حضرت امام حسن عسگری علیهم‌السلام آغاز شد.

وی افزود: این طرح باهدف تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و شهدای گران‌قدر اجرا می‌شود.

تجری اضافه کرد: اعضای این تور در بدو ورود به هر شهری با حضور در گلزار شهدای آن شهرستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام می‌کنند و امروز نیز با حضور مسئولین گالیکش بر گلزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر و با آرمان‌های والای آن‌ها تجدید میثاق کردیم.

وی بیان کرد: دوچرخه‌سواران این تور مسیر هشت هزار کیلومتری شهرها و استان‌های مرزی را رکاب زنی خواهند کرد.

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: این تور از حرم امام راحل فعالیت خود را شروع کرده و با گذر از استان‌های البرز، قزوین، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی به آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشان، ایلام، خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان‌های جنوبی، رضی و شمالی به استان گلستان رسیده است.

تجری افزود: این دوچرخه‌سواران مسیر باقی‌مانده را حداکثر تا 13 روز آینده طی کرده و در روز 22 بهمن با حضور در میدان آزادی تهران در راهپیمایی آن روز و جشن چهل‌سالگی انقلاب شرکت می‌کنند.

به گزارش نیلکوه، تور دوچرخه‌سواری یگان‌های ویژه ناجا بانام «چهل بهار» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار «انقلاب اسلامی پیروز نبرد 40 ساله با آمریکا» و تجلیل از شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

nilkooh3295 1

nilkooh3295 1

nilkooh3295 1

nilkooh3295 1

nilkooh3295 1

nilkooh3295 1

nilkooh3295 1

nilkooh3295 1

nilkooh3295 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.