1397-11-02 16:59
630
0
60572
رئیس اداره تعاون گالیکش:

نظارت طرح‌های اشتغال روستایی گالیکش آغاز شد / با خاطیان برخورد قانونی می‌شود

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش از اجرایی شدن نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حسین روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح شهرستان شروع‌شده و با نظارت مستمر و دقیق از انحراف احتمالی درروند این برنامه پیشگیری خواهد شد.

وی بر اهمیت و حساسیت موضوع تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و لزوم بررسی و نظارت بر اجرای پروژه‌ها تأکید کرد.

روانبخش افزود: نظارت مستمر بر اجرای درست منابع و تسهیلات اختصاص داده به پروژه‌ها در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار دارد و در صورت مشاهده انحراف، با خاطیان طبق آیین‌نامه اجرایی این طرح برخورد قانونی خواهد شد.

به گفته وی تاکنون کارشناسان بیش از یک‌صد طرح روستایی و مشاغل خانگی و رصد اشتغال را به‌صورت 3 جانبه مورد بازدید و راستی آزمایی قراردادند و ان‌شاءالله تا پایان سال جاری کلیه طرح‌های روستایی راستی آزمایی خواهند شد.

رئیس اداره تعاون گالیکش گفت: تعداد 300 پرونده به مبلغ 153 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و فراگیر با اشتغال 360 نفر دریافت کردند که در این طرح بررسی می‌شوند.

وی افزود: همچنین تعداد 94 پرونده تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند که از این تعداد 46 پرونده تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.