1397-11-02 10:58
756
0
60558
مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش:

فعالیت هفت متخصص در کلینیک شهدای 12 دی گالیکش / جراح عمومی و روان‌پزشک به کلینیک افزوده می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش از استقرار پزشکان متخصص در راستای ارتقای سطح سلامت و تکمیل کادر تخصصی این شبکه خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، دکتر حسن رحیم زاده مدیر بابیان اینکه در سال گذشته به دلیل اتمام طرح پزشکان متخصص با کمبود نیرو در شهرستان مواجه بودیم اظهار داشت: با پیگیری‌های ویژه و مستمر ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی گلستان شبکه بهداشت و درمان گالیکش به نیروهای متخصص مجهز شد.

وی افزود: کلینیک ویژه تخصصی شهدای 12 دی شهرستان گالیکش با حضور 7 متخصص در رشته‌های داخلی 2 نفر، اطفال 2 نفر، قلب و عروق یک نفر وزنان و زایمان 2 نفر، در حال ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان است که این مهم نشان از توجه ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان محروم گالیکش است.

وی یادآور شد: این مجموعه به همت حاج باقر مکری نژاد خیر سلامت و پیگیری‌های فرمانداری بااعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال، در سه‌طبقه ساخته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

رحیم زاده بر لزوم توجه ویژه به بهداشت و درمان تأکید کرد و افزود: توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای داشتن نیروهای متخصص و توجه به وضعیت بهداشت و درمان آن منطقه است.

به گفته وی دستگاه پیشرفته رادیولوژی دیجیتال و 2 دستگاه یونیت دندانپزشکی از دیگر خدمات موجود در این مرکز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش افزود: طی روزهای آتی نیز متخصص جراح عمومی و روان‌پزشک در این مجموعه ارائه خدمت خواهند نمود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.