1397-09-28 12:42
1954
0
59679
رییس اداره تعاون گالیکش:

احقاق حقوق کارگران محور فعالیت‌ها و اقدامات قرار دارد

رییس اداره تعاون گالیکش گفت: ایجاد امنیت شغلی و پاسخ به مطالبات به‌حق کارگران جزو برنامه‌ها و سیاست‌های دولت است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین روان‌بخش در دیدار با سرپرست اداره تأمین اجتماعی گالیکش گفت: احقاق حقوق کارگران در جهت پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان در اولویت کاری ماست که با تمام توان پیگیری می‌نماییم، چراکه این مهم بهره‌وری نیروی انسانی و امنیت شغلی را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های محوری این اداره با تأمین اجتماعی، شناسایی اشتغال پنهان مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و توسعه همکاری‌ها در خصوص بازنشستگی به جهت اشتغال در کارهای سخت و زیان‌آور است.

روان‌بخش تأکید کرد: ایجاد امنیت شغلی و پاسخ به مطالبات به‌حق کارگران از ابتدا جزو برنامه‌ها و سیاست‌های دولت قرار داشت که اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گالیکش با قوت این سیاست را پیگیری خواهد نمود.

وی خاطرنشان کرد: کار به‌عنوان موتور محرکه در جامعه به شمار می‌رود و شکوفایی اقتصاد و صنعت همواره مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که مسیر توسعه را با خدمت در بخش‌های مختلف تولید و خدمات می‌پیمایند و مسئولان و کارآفرینان در هر کشوری که از فرصت اندیشه و نیروی کارگران به بهترین وجه استفاده کنند، می‌توانند شاخصه‌های پیشرفت اقتصادی را مهیا سازند و در این مسیر مهم در کنار جامعه کار و تلاش خواهیم بود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.