1393-08-27 18:34
2290
0
5950

«کتابخانه باز» ابتکاری برای جذب مردم به کتابخوانی

دهیار روستای پادلدل با اشاره به کارکرد مطلوب کتابخانه باز گفت: دسترسی به کتابخانه باز آسان است ازاین‌رو در جذب مخاطبان جوان موفق و کارآمد عمل می‌کند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، مهدی پیاده کوهسار دهیار روستای پادلدل در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه با اشاره به آن مطلب که مدت 5 سال است که این روستا دارای کتابخانه باز است گفت: تمامی افراد روستا می‌توانند شخصاً و راسا به کتابخانه رجوع کرده و کتاب مورد نظر خود را انتخاب و به امانت ببرند.

به گفته دهیار پادلدل، اهالی روستا برای ایجاد این کتابخانه با اهدای کتاب‌های موجود در منازل خود و همچنین کمک خیرین غیربومی حدود 700 جلد کتاب در عناوین مختلف را جمع‌آوری و با اختصاص بخشی از فضای مسجد این کتابخانه را با هزینه‌ای بسیار ناچیز ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که عضویت در این کتابخانه رایگان است گفت: تنها شرط اداری در کتابخانه پادلدل داشتن تعهد اخلاقی و شرعی استفاده‌کنندگان است که پس از مطالعه کتاب را عودت دهند.

پیاده کوهسار هدف از ایجاد این کتابخانه را نزدیک کردن اهالی روستا به کتاب دانست و گفت: اگر می‌خواهیم فرهنگ کتاب‌خوانی نهادینه شود بایستی آن را به وفور در اختیار مردم قرار دهیم.

از نکات جالب در این کتابخانه نصب برگه‌ای است که بر روی شرایط عضویت در کتابخانه را اعلام کرده که از آن جمله می‌توان به داشتن وجدان شخصی، مسئولیت‌پذیری، امانت‌داری و دلسوزی اشاره کرد.

krpatbmshg 1

krpatbmshg 1

krpatbmshg 1

krpatbmshg 1

krpatbmshg 1

krpatbmshg 1

krpatbmshg 1

krpatbmshg 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.