1397-09-19 09:59
529
0
59408
فرماندار گالیکش:

واقعه ۱۲ دی یک رویداد ملی برای گالیکش است/ گرامیداشت 9 دی با حضور پرشور و برنامه‌های ارزشمند برگزار شود

فرماندار گالیکش گفت: نهم دی‌ماه از آن روزهای تاریخی و ماندگار انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین مایلی در جلسه بزرگداشت مراسم ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و ستاد گرامیداشت شهدای ۱۲ دی شهرستان گالیکش گفت: واقعه ۱۲ دی‌ماه سال 57 یک رویداد ملی برای گالیکش است و پیامی انقلابی برای سایر شهرهای کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: باید با هماهنگی و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها، مراسمی درخور شان و مقام آن شهدای والامقام در گالیکش برگزار شود.

nilkooh3233 1

فرماندار گالیکش با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، این مصیبت را تسلیت گفت و افزود: دشمن تلاش می‌کند تا انسجام مردم را برهم زند، ولی غافل از آن‌که این اتفاقات نه‌تنها خدشه‌ای به وحدت و انسجام مردم متدین و ولایتمدار ما وارد نمی‌کند، بلکه این انسجام را بیشتر هم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مسئولین تلاش کنند تا گفتمان شهادت در شهرستان رواج یابد و این موضوع در تمامی زمینه‌ها به‌عنوان یک اصل مهم مدنظر قرار گیرد.

مایلی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم مراسم شهدای والامقام و گران‌قدر 12 دی سال 57 گالیکش، با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان و سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کشور و در قالب یک مراسم ملی و ماندگار در شهرستان برگزار شود.

فرماندار گالیکش با اشاره به بزرگداشت مراسم ۹ دی در شهرستان گالیکش نیز گفت: نهم دی‌ماه از آن روزهای تاریخی و ماندگار انقلاب اسلامی است که در چهلمین سالگرد این انقلاب، باید با حضور پرشور مردم و مسئولین و با ارائه برنامه‌های ارزشمند برگزار شود.

وی اظهار کرد: تفرقه و شکاف در جامعه از سوی هر جناح، مقام و گروهی که باشد، مردود و ناپسند است و باید در مقابل این‌گونه بدرفتاری‌ها ایستاد.

مایلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: سیاست ما باید بر محور جذب حداکثری و دفع حداقلی پایه‌ریزی شود، تا بدین طریق کمترین آسیب‌پذیری و تضعیف را در بدنه نظام و انقلاب شاهد باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه، آئین‌نامه اجرایی مراسم یوم‌الله 9 دی‌ماه، توسط رئیس تبلیغات اسلامی گالیکش قرائت شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.