1397-09-03 17:57
639
0
59036
رئیس اتاق اصناف گالیکش:

20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در گالیکش پلمپ شد / 250 واحد صنفی فاقد پروانه در گالیکش هستند

رئیس اتاق اصناف گالیکش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در این شهرستان گالیکش پلمپ شده است.

به گزارش گلستان ما، ولی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه اظهار داشت: 2 هزار و 468 واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر در شهرستان گالیکش فعال هستند.

وی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون برای 200 واحد صنفی پروانه کسب صادر و تمدید شد.

به گفته خسروی؛ طبق برآوردها 250 واحد کسبی فاقد پروانه در شهرستان گالیکش وجود دارد که به دلایل مختلف برای اخذ پروانه کسب اقدامی نکرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف گالیکش افزود: در همین رابطه از طریق بازرسی اصناف و اتحادیه‌های مربوطه در سه الی چهار مرحله به واحدهای بدون جواز کسب اخطار صادرشده که در صورت عدم همکاری برای اخذ مجوز، مغازه آنان پلمپ می‌شود.

وی همچنین گفت: در طول این مدت گشت‌های مشترک بازرسین اتاق اصناف با فرمانداری، مرکز بهداشت، اداره صنعت و معدن و دامپزشکی بیش از 50 مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی مختلف همچون خبازی ها، خواربارفروشی‌ها، کارگاه های قنادی، شیرینی فروشی‌ها، سموم آفات نباتی و عطاری‌ها بازدید کارشناسی به عمل آمد.

خسروی گفت: در این مدت واحد بازرسی این اتاق نیز از یکهزار و 543 واحد صنفی بازدید به عمل‌آورده که 28 واحد از این تعداد به علت گران‌فروشی و عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اصناف گالیکش از توزیع 29 تن برنج، 44 تن گوشت مرغ منجمد، یکهزار و 500 کیلوگرم گوشت گرم، 8 هزار و 100 کیلوگرم گوشت گوساله، 13 هزار و 589 کیلو تخم‌مرغ و 10 هزار عدد قوطی رب در اجرای طرح تنظیم بازار در سال جاری خبر داد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.