1397-07-18 07:55
1098
0
57683
به استعداد 80 نفر؛

اعزام دانش‌آموزان دختر گالیکش به کاروان راهیان نور غرب کشور/ تصاویر

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش گفت: اولین کاروان راهیان نور این شهرستان عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز سرگرد پاسدار احمد کوهستانی در حاشیه اعزام کاروان نور دختران دانش‌آموز گالیکش در محل سالن ورزشی تختی این شهر گفت: 80 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم گالیکش به همراه ۱۵ نفر از عوامل اجرایی به کرمانشاه از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان توسط 2 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری خدماتی به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کوهستانی اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان باهدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: قبل از این در سال جاری اولین کاروان راهیان نور عمومی گالیکش تحت عنوان بسیج محلات برادران به استعداد ۴۷ نفر عازم مناطق عملیاتی کردستان شده بودند.

nilkooh3158 1

راهیان نور ریشه در حماسه حسینی و نهضت اباعبدالله (ع) دارد

امام‌جمعه گالیکش نیز در آیین بدرقه دانش‌آموزان گفت: سفر معنوی که دانش‌آموزان به آن اعزام می‌شوند؛ سفری است که ریشه در حماسه حسینی و نهضت اباعبدالله علیهم‌السلام دارد.

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری افزود: اباعبدالله الحسین علیهم‌السلام وقتی از مکه خارج شدند خانواده خود را هم همراه بردند؛ خداوند می‌خواست که این‌ها درحالی‌که اسیر هستند پیام‌رسان واقعه کربلا باشند.

وی گفت: راهیان نور ضمن اینکه بیعت مجدد با اهداف امام راحل، شهدا والامقام و ولایت و مقام معظم رهبری است؛ رساندن پیام شهدا به آحاد جامعه است که به محل شهادت آن‌ها می‌روید که جای‌جای این خاک با نثار جانشان درخت انقلاب را بارور کردند.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: درحالی‌که دشمنان نمی‌خواستند انقلاب اسلامی شکل بگیرد و به دنبال نابودی آن بودند؛ شاهد چهلمین سال انقلاب اسلامی در اوج توانمندی و قدر هستیم.

شایان‌ذکر است امام‌جمعه، معاون فرماندار و تنی چند از مسئولین محلی در آیین بدرقه از دانش‌آموزان به کاروان راهیان نور حضور داشتند.

nilkooh3158 1

nilkooh3158 1

nilkooh3158 1

nilkooh3158 1

nilkooh3158 1

nilkooh3158 1

nilkooh3158 1

nilkooh3158 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.