1393-08-21 20:13
3731
0
5697
صبح امروز انجام شد ؛

استقبال از قهرمان کاراته جهان در شهر گالیکش + تصاویر

ایمان سنچولی قهرمان کاراته کای گالیکشی عضو تیم ملی با استقبال مردم و مسئولان وارد این شهرستان شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، این کاراته کای گالیکشی به همراه دیگر اعضای تیم ملی در مسابقات جهانی شهر برمن آلمان بعد از 50 سال به مدال طلا دست یافتند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش در حاشیه استقبال از این ورزشکار به خبرنگار نیلکوه گفت: تیم ملی کومیته 5 نفره کاراته کاهای کشورمان در میان نمایندگان 116 کشور جهان به مدال طلا دست‌یافت.

عبدالخالق شیخ پور افزود: بیست و دومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان با شرکت 887 کاراته کا از 116 کشور جهان برگزار شد.

وی گفت: تیم کومیته 5 نفره ایران با کسب مدال طلا بعد از کشورهای ژاپن، مصر، فرانسه، ترکیه و آلمان در جایگاه ششم جهان قرار گرفت.

eaisghjg 1

کسب مدال‌های رنگارنگ توسط سنچولی در میادین برون‌مرزی سال 2014

ستاره کاراته استان گلستان بعد از مسابقات جهانی سال 2013 در شهر" گوادالاخارا " اسپانيا دقیقاً آبان ماه سال گذشته دستش از مدال کوتاه ماند به دلیل مختلفی و بنا بر شنیده‌ها برخی تصمیمات شخصی از سوی فدراسیون کاراته مدتی از میادین دور بود.

سنچولی با شرکت مستمر در اردوهای تیم ملی و نمایش قابلیت‌های خود توانست پایان خردادماه سال جاری در به‌اضافه 84 کیلوگرم نخستین حضور خود را در لیگ جهانی با کسب نشان طلا جشن بگیرد.

این مسابقات که در دومین روز از سومین مرحله لیگ جهانی در اندونزی با حضور 26 کشور پیگیری شد، ایمان سنچولی که در سه بازی موفق شده بود حریفانی از اندونزی (8-0)، تایلند (8-0)، پیمان سلطانیان (4-2) شکست دهد و به فینال راه یابد در آخرین مبارزه‌اش موفق شد آنگل گئورگیف از استرالیا را پیش از اتمام وقت قانونی 8 بر صفر شکت دهد و بر سکوی اول این وزن بایستد.

ایمان در پنجمین مرحله لیگ جهانی (کاراته وان) که در تاریخ 9 شهریورماه سال جاری با حضور 319 کاراته کا از 45 کشور جهان در اوکیناوای ژاپن برگزار شده بود نیز توانست نشان طلای این مسابقات را از آن خود کند.

سنچولی کاراته کای سنگین‌وزن تیم ملی کشور در بازی پایانی پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه مقابل انیس ارکان ترکیه‌ای، بارأی داوران برنده تاتامی شد مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویخت.

سنچولی پیش از رسیدن به فینال پس از استراحت در دور نخست، مقابل رسول کریموف روس 4 بر 2 به برتری رسید، در مبارزه دوم 2 بر یک چی وانگ یونگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت، در مبارزه سوم برابر فرانکو روکوزو از آرژانتین پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه بارأی داوران برنده شد و به فینال راه یافت.

eaisghjg 1

مسئولین به وعده‌هایشان در قبال ایمان سنچولی عمل نکردند

چندی پیش ایمان سنچولی در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه خواستار توجه تعهدات از سوی مسئولان شهرستان گالیکش شده بود.

به گفته وی، پس از کسب مدال در مسابقات 2011 قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ، مسابقات جهانی یونان در همین سال، کسب دو مدال برنر و طلا در مسابقات بین‌المللی ارمنستان در سال 2009 و همچنین کسب 2 طلا و 3 برنز در مسابقات کشوری طی این سال‌ها، مسئولان مختلف وعده‌هایی را برای ارائه جوایز به وی داده بودند که تاکنون عملی نشده است.

اعضای شورای اسلامی دور سوم شهر گالیکش قول داده بودند برای وی یک قطعه زمینی به مساحت 200 مترمربع در شهر گالیکش داده شود که تاکنون عملی نشده است.

سید علی‌اصغر موسوی، شهردار گالیکش نیز در این خصوص به خبرنگار نیلکوه گفته بود: تعهداتی که اعضای شورای اسلامی دوره قبلی این شهرستان انجام داده‌اند، غیرقانونی بوده است.

به گفته وی شهرداری قادر نیست این قبیل تعهدات را انجام دهد ولی برای حمایت از ورزشکاران تا حد ممکن مساعدت لازم انجام خواهد شد.

حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که شهردار گالیکش شب گذشته در فرودگاه گرگان در مراسم استقبال مسئولین از این قهرمان ملی قول اهدای یک قطعه زمین و ثبت‌نام کوچه‌ای در شهر گالیکش به نام ایمان سنچولی موافقت کرده است.

امید است تا سید علی‌اصغر موسوی این قول را عملی کند و به شوراهای دور پنجم و شهردار آینده این شهر واگذار نکند.

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

eaisbamj 1

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.