1397-05-06 15:59
633
0
55640
فرماندار گالیکش:

اتاق اصناف به دنبال ایجاد ارتباط سالم بین شهروندان و بازار باشد

صبح امروز اعضای جدید هیئت‌مدیره اتاق اصناف گالیکش با حضور در فرمانداری گالیکش با خسروی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، فرماندار گالیکش در این دیدار ضمن تبریک به اعضای جدید و آرزوی توفیق در طول خدمت اظهار داشت: در خدمت به بازاریان و مردم قدم مثبت بردارید و مثمر ثمر باشید و تمام توان خود را در جهت رضایتمندی این دو قشر بکار گیرید.

111aaa1532596346 img 2184

حسن خسروی با تأکید بر حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی تصریح کرد: هرچه اتحاد و همدلی بیشتر باشد ثمره‌ای جز منفعت برای خودتان و مردم نخواهد داشت و هرچقدر خدمت خالصانه و برای خدا و مردم باشد، موفقیت حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: واقعیت امروز این است که بازار و اصناف، بخش عظیمی از جامعه را تشکیل داده و در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز تأثیر بسزایی دارند.

خسروی اضافه کرد: ازاین‌رو اصناف باید در گام نخست نقش و جایگاه خود را پیدا کند تا بتواند با رفتار، کردار، سیاست‌گذاری‌ها و موضع‌گیری‌هایش در جامعه ایفای نقش نماید.

فرماندار گالیکش افزود: اگر اتاق اصناف مورد وثوق مردم و بازاریان باشد می‌تواند باقدرت بیشتری به فعالیت بپردازد.

وی خطاب به اعضای جدید اتاق اصناف گالیکش گفت: به دنبال ایجاد ارتباط سالم بین مردم و بازار باشید. اخلاق و رفتار اسلامی را سرلوحه کار بازار قرار دهید.

خسروی در پایان گفت: حضور اصناف و بازاریان در حمایت و پشتیبانی از برگزاری مراسمات و مناسبت‌های ملی و مذهبی، چه از بعد مادی و چه بعد معنوی، همچون گذشته تداوم داشته باشد و قطعاً در صورت نیاز به کمک، مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه‌های شهرستان نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد و با نهایت توان در کنارتان خواهند بود.

امسال 840 مورد بازرسی از اصناف گالیکش انجام‌گرفته

رییس جدید اتاق اصناف گالیکش نیز به نمایندگی از سایر اعضا گفت: مجموعه اصناف و بازاریان گالیکش همچون گذشته دوشادوش دولت در جهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش خواهد کرد و با شناختی که از بازاریان منصف گالیکش داریم، اطمینان می‌دهیم که پا به‌پای دولت در خصوص عرضه کالا به مردم فعالیت خواهیم نمود.

ولی خسروی افزود: در گالیکش مجموعاً حدود 2 هزار و 465 واحد صنفی شناسنامه‌دار، 400 واحد فعال دارای پروانه کسب و تعداد 6 422 نفر به‌طور مستقیم در اصناف حضور دارند.

وی در خاتمه اظهار داشت: از ابتدای سال 97 تاکنون 840 مورد بازرسی از اصناف گالیکش صورت گرفته که تعداد 30 فقره تخلف شامل مسائل بهداشتی و پروانه کسب در این بخش ثبت‌شده است و عمده مشکلات در خصوص پروانه کسب در حوزه رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها و تاکسی‌تلفنی‌ها است.

گفتنی است اعضای جدید اتاق اصناف گالیکش ولی خسروی به‌عنوان رییس، محمدعلی یحیایی نایب‌رییس اول، علیرضا خسروی نایب‌رییس دوم، علیرضا عرب خزانه‌دار و رضا سبحانی به‌عنوان دبیر به مدت 4 سال فعالیت خود را آغاز نمودند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.