1397-04-29 15:58
708
0
55387
به مناسبت دهه کرامت برگزار شد؛

نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط هنرمندان گالیکش + تصاویر

سرپرست انجمن خوشنویسان گالیکش گفت: به مناسبت دهه کرامت؛ نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط گروهی هنرمندان گالیکش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سید احمد صفی الحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: نمایشگاه گروهی خوشنویسی و نقاشی‌خط هنرمندان دوره‌های عالی و ممتاز انجمن خوشنویسان گالیکش با موضوع امام رضا علیهم‌السلام همزمان با همایش خادمان رضوی آستان قدس در محل کانون شهید محمدباقر خسروی برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 20 اثر خوشنویسی و نقاشی‌خط به معرض دید عموم قرار گرفت.

به گفته صفی الحسینی همچنین اجرای زنده خوشنویسی و اهدای آثار تولیدشده در محل به عموم و مدعوین و بازدیدکنندگان از برنامه‌های این نمایشگاه بود که مورد استقبال واقع شد.

سرپرست انجمن خوشنویسان گالیکش اظهار داشت: این نمایشگاه دومین فعالیت انجمن خوشنویسان گالیکش در سال جاری بود که علاوه بر نمایش آثار هنرمندان شهرستان باعث شناساندن هنر خوشنویسی به عموم و مسئولین شهرستان شده است. قطعاً این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کمک و همیاری مسئولین و هنرمندان شهرستان را می‌طلبد.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی انجمن خوشنویسان گالیکش در تابستان 97 دایر بوده و در پایان مرداد آزمون سراسری همزمان با سایر شعب کشور برگزار خواهد کرد.

صفی الحسینی در پایان از زحمات یوسف پارسیانی، یحیی ممشلو، احمد مصطفی لو، مصطفی قاضی محسنی و سید کریم میرزایی خوشنویسان و هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد باهمت و تلاش دوستان بتوانیم ازاین‌دست فعالیت‌ها در شهرستان داشته باشیم و از هنر این عزیزان بهره‌مند شویم.

nilkooh3052 1

nilkooh3052 =

nilkoo=

 width=

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.