1397-04-11 08:56
645
0
54843
در راستای اجتماعی سازی مبارزه با مواد مخدر؛

آیین حمل مشعل سفیران سلامت در گالیکش برگزار شد + تصاویر

آیین حمل مشعل سفیران سلامت در راستای اجتماعی سازی مبارزه با مواد مخدر در گالیکش با حضور مسئولین، قهرمانان ورزشی، هنرمندان، روحانیون، بهبودیافتگان و جمعی از مردم این شهرستان از مسجد جامع تا گلزار شهدای گالیکش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی فرماندار گالیکش در پایان این مراسم ضمن قدردانی از جوانان، ورزشکاران، روحانیت معزز، اصحاب هنر، مسئولین و همه اقشار مردم که در این مراسم شرکت نمودند گفت: معضل اعتیاد و بحث مواد مخدر از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که امروزه خیلی از مردم را رنج می‌دهد.

nilkooh3038 1

خسروی افزود: می‌بایست همه ما دست‌به‌دست هم دهیم تا بتوانیم با این آسیب اجتماعی که خیلی هم آزاردهنده است مقابله و مبارزه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر وقت مردم انقلابی و شهیدپرور میهن اسلامی ما در هریک از صحنه‌های انقلاب وارد شدند بدون شک برای این کشور در حد اعلای خودش، موفقیت داشتند.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: امروز هم برای این مشکل مهم و اساسی به مشارکت اساسی و حضور اقشار مردم ازجمله هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان و صنوف، دانشمندان، مسئولین، NGOها و همه فعالین اجتماعی نیازمندیم.

وی با اشاره به مشکلات اخیر اقتصادی بیان کرد: استکبار جهانی به مقابله تمام‌قد مردم ما بلند شده است و هدفش هم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.لذا هرروز در قالب موضوعات مختلف از قبیل تهاجم فرهنگی، جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و صدها مشکل دیگر می‌خواهد به این نظام مقدس آسیب برساند که تنها راه مقابله با آن، وحدت، انسجام ملی و یکپارچگی است.

گفتنی است در پایان آیین حمل این مشعل که از روبروی مسجد جامع شهر به سمت مزار شهدای گمنام واقع در پارک لاله‌های انقلاب انجام شد، مسئولین و شرکت‌کنندگان با غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام، یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی داشته و با آرمان‌های والای امام (ره) تجدید پیمان کردند.

nilkooh3038 1

nilkooh3038 1

nilkooh3038 1

nilkooh3038 1

nilkooh3038 1

nilkooh3038 1

nilkooh3038 1

nilkooh3038 1

nilkooh3038 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.