1397-02-20 17:03
1422
0
53363
به مناسبت هفته معلم برگزار شد؛

نمایشگاه خوشنویسی « احمد صفی الحسینی » در گالیکش + تصاویر

به مناسبت هفته گرامیداشت هفته معلم آثار خوشنویسی « احمد صفی الحسینی » هنرمند گالیکشی در این شهرستان به معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، همزمان با برگزاری بزرگداشت مقام معلم در شهرستان گالیکش نمایشگاه خوشنویسی بدین مناسبت از سوی انجمن خوشنویسان گالیکش در محل هتل آسمان این شهرستان برگزار شد.

در این نمایشگاه تعداد 15 اثر خوشنویسی و نقاشی‌خط از آثار احمد صفی الحسینی سرپرست و مدرس انجمن گالیکش به معرض نمایش و بازدید مدعوین و علاقه‌مندان قرار گرفت.
اجرای زنده و کارگاه خوشنویسی توسط این هنرمند و چند تن از هنرجویان انجمن در این نمایشگاه برگزار شد؛ که مورد استقبال واقع گردید.

به گفته سرپرست انجمن خوشنویسان گالیکش فعالیت این انجمن با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد گالیکش از تابستان 96 آغاز و تا به این تاریخ در دو دوره همزمان با سایر شعب کشور آزمون برگزار کرده است و هم‌اکنون کلاس‌ها این مرکز دایر است و در 20و 21 اردیبهشت 1397 آزمون برگزار خواهد کرد.

احمد صفی الحسینی افزود: آموزش خوشنویسی در این انجمن در دو گرایش خط درشت و خط ریز با خودکار که مصوب اساسنامه انجمن خوشنویسان ایران است برقرار است. انجمن خوشنویسان یک موسسه غیرانتفاعی بوده و هزینه‌های این انجمن در تمامی شعب کشور از شهریه‌های هنرجویان تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: انجمن خوشنویسان گالیکش هنوز مکان ثابت و مشخصی که مربوط به خود انجمن باشد متأسفانه وجود ندارد و کلاس‌های انجمن گالیکش در حال حاضر در محل آموزشگاه دخترانه شاهد شهرستان برپاست که در همین‌جا لازم است از ریاست اداره آموزش‌وپرورش گالیکش و مدیریت آموزشگاه دخترانه شاهد که این امکان را ایجاد کردند تشکر کنم.

صفی الحسینی اظهار داشت: قطعاً تعامل و همکاری مسئولین شهرستان، علاقه‌مندان و دلسوزان فرهنگ و هنر، انجمن را در پیشبرد اهداف خود که همانا ترویج خوشنویسی و کشف استعداد علاقه‌مندان این هنر قدسی در گالیکش است، کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های انجمن خوشنویسان در هر قالبی چه به‌صورت نمایشگاه و یا تبلیغات میدانی بدون شک باعث معرفی خوشنویسی خواهد شد.

سرپرست انجمن خوشنویسان گالیکش گفت: قطعاً ادامه فعالیت انجمن در ترویج خوشنویسی به همراهی مسئولین و خانواده‌ها نیاز دارد. قابلیت و استعدادی که بنده در مدت قریب 20 سال در آموزش‌وپرورش گالیکش به‌عنوان دبیر هنر در بین دانش آموزان سراغ دارم باعث دلگرمی و امیدواری است.

وی خاطرنشان ساخت: باوجود آسیب‌های اجتماعی که همه را تهدید می‌کند هنر می‌تواند به‌عنوان یک مهارت و فن ذوقی و شادی‌آفرین در خدمت جامعه بوده و می‌طلبد که همه بدین منظور بکوشیم و فرزندان خود را به سمت هنر دعوت کنیم و در سبد خانواده‌مان بخشی را هم به هنر و مخصوصاً خوشنویسی اختصاص دهیم. همه در این قبال به سهم خود مسئولیم.

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

nilkooh2991 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.