1397-02-18 11:56
638
0
53295
فرماندار گالیکش؛

شوراها پل ارتباطی مردم و مسئولین که زمینه آبادانی روستاها را فراهم کردند + تصاویر

فرماندار گالیکش گفت: شوراها باید با در نظر داشتن همه مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و زیست‌محیطی در جهت توسعه پایدار روستایی تلاش کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان گالیکش گفت: شوراها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین در سال‌های گذشته توانسته‌اند زمینه آبادانی و روستاها را فراهم کنند.

nilkooh2989 1

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شوراهای اسلامی افزود: گرچه اوضاع اقتصادی کشور خوب نیست اما خدماتی که دولت چه ازنظر امکانات و ماشین‌آلات و چه ازنظر پرداخت‌های مالی ارائه داده است با دولت‌های قبل قابل‌مقایسه نیست.

خسروی ضمن توصیه به کار با برنامه به اعضای شوراهای اسلامی تأکید داشت: شوراها باید با در نظر داشتن همه مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و زیست‌محیطی در جهت توسعه پایدار روستایی تلاش کنند.

فرماندار گالیکش تشکیل تعاونی‌های روستایی در زمینه‌های مختلف تولیدی، کشاورزی، گردشگری و ... را ازجمله ابزارهای رسیدن به توسعه پایدار در روستاها عنوان کرد و افزود: مردم باید نقش اصلی را در برنامه‌های شورا داشته باشند و شوراها باید از ظرفیت مردم در این راه استفاده نمایند.

وی با اشاره به مساعدت‌ها و اعتبارات قابل‌توجه دولت در بخش روستایی خاطرنشان کرد: ما باید باز سیاست‌ها و برنامه‌های دولت حمایت و پشتیبانی کنیم و با آن‌ها هم‌راستا باشیم.

خسروی بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی‌های روستاها و نظارت و پیگیری در اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها را ازجمله وظایف شوراها دانست و اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی باید برای همه مسائل روستا برنامه داشته باشند.

وی گفت: حفاظت از آب، خاک و محیط‌زیست ازجمله شعارها و برنامه‌های دولت است که باید موردتوجه قرار گیرد.

شایان‌ذکر است در انتهای این همایش از شوراهای اسلامی روستاها با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

nilkooh2989 1

nilkooh2989 1

nilkooh2989 1

nilkooh2989 1

nilkooh2989 1

nilkooh2989 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.