1397-02-04 10:58
1772
0
52898
با سخنرانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش؛

دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «صادق شیبک» در گالیکش برگزار شد + تصاویر

عصر دیروز دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم " صادق شیبک " در مسجد جامع شهر گالیکش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این آیین گفت: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با نثار جان خود درراه انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان و دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ ملت و کشور ما را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه کردند.

nilkooh2970 1

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان تصریح کرد: شهادت آخرین مرحله برای رسیدن به کمال انسانی است و شهدای مدافع حرم به کلام انسانی دست‌یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه زنده نگهداشت‌اند یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛ گفت: اینکه در یادواره شهید مدافع حرم شیبک حضور دارید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. باید این مراسم‌ها الگوسازی شود برای نسلی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده است.

امیر آذریان با اشاره به اینکه برخی می‌گویند چرا باید برای دفاع از حریم حضرت زینب سلام‌الله علیها به سوریه برویم گفت: این افراد نمی‌دانند و باید به این مجالس حضور یابند و با سیره شهدا آشنا شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در خصوص وحدت نیروهای مسلح گفت: آن چیزی که ما امروز نیاز داریم وحدت بین نیروهای مسلح است تا دشمن نتواند در آن نفوذ کند و تاکنون هم نتوانسته است. امسال به کوری چشم دشمنان اسلام روز ارتش با روز پاسدار مصادف شده است.

به گفته وی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان بازوان انقلاب اسلامی گوش‌به‌فرمان فرمانده‌ای معظم کل قوا هستند و دست در دست هم گذاشته و تا نابودی کامل دشمنان این مرزوبوم برنداشته و اجازه هیچ تعرضی را به مرزوبوم جمهوری اسلامی نمی‌دهند.

امیر آذریان اظهار داشت: ارتش و سایر نیروهای مسلح در برابر هر تهدیدی که به وجود آید ایستادگی می‌کنند. ارتش برای دفاع از انقلاب و کشور نیازی به دیگران ندارند. به اینکه گفته می‌شود نباید نیروها نظامی تقویت شود؛ موشک ساخته شود و ... توجهی نمی‌کنیم و بر اساس فرمایشان مقام معظم رهبری هرلحظه برای مقابله با دشمنان آماده هستیم.

وی گفت: برای همه تحریم‌ها، تهدیدها، ترفندها، حرف‌ها و کانون‌های تفکر دشمن؛ برنامه داریم و دشمن را در آن‌سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران رصد می‌کنیم و برای تمامی تفکرات آن‌ها برنامه داریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت: در منطقه‌ای که ثبات ندارد ایران باثبات‌ترین و محکم‌تریم کشور در منطقه است. امروز با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد به یک نبوغ و نشاط الهی رسیده‌اند و برای نابودی رژیم صهیونیستی روزشماری می‌کنند.

nilkooh2970 1

امام‌جمعه گالیکش نیز در این آیین با اشاره به جایگاه شهید و شهادت گفت: همه شهدا خوب‌اند و از جایگاه والایی برخوردارند؛ اما افضل شهدا آن‌هایی هستند که در خط مقدم وارد شدند و جنگیدند و برنگشتند و شهید شدند.

حجت‌الاسلام سید «محمد دلبری» با اشاره به جایگاه شهدا مدافع حرم گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم فرمودند: شهدای مدافع حرم از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام دفاع کردند، دور از وطن مقابل دشمن ایستادگی نشان دادند که اگر این کار را نمی‌کردند باید با آن‌ها در خاک خودمان می‌جنگیدیم، این شهدا در قربت به شهادت رسیدند.

nilkooh2970 1

فرماندار گالیکش نیز در این آیین گفت: مملکت وقتی به کمال مطلوب می‌رسد که افکار و عملکردها منطبق با چارچوب مبانی اسلام به‌پیش برود.

حسن خسروی افزود: ما افتخار می‌کنیم شهیدان مدافع حرم همچون غلامعلی تولی و صادق شیبک از فرزندان این خطه از میهن اسلامی؛ الگو و سرمشق ما به‌ویژه جوانان ما هستند تا با تأسی از این بزرگواران ایرانی آباد با امنیت و اسلامی داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم که در مسجد جامع شهر گالیکش برگزار شد، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان و فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان و نیز فرماندار، امام‌جمعه و برخی مسئولان و خانواده معظم شاهد شهرستان گالیکش حضور داشتند و در پایان از پدر شهید مدافع حرم شهید صادق شیبک تجلیل شد.

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

nilkooh2970 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.