1397-01-28 08:57
638
0
52635
با توجه به شعار سال؛

دوخت لباس فرم دانش آموزان گالیکش به آموزشگاه‌های کارودانش این شهرستان محول می‌شود

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: از تعداد ۱۱۳ آموزشگاه موجود در حوزه شهرستان، ۴۰ آموزشگاه فرسوده و یا نیاز به بهسازی و مقاوم‌سازی دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، مهدی خسروی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش اظهار داشت: در شهرستان گالیکش دو مدرسه هیئت‌امنایی فعالیت دارد که در مقطع دوره متوسطه دوم است و یکی پسرانه و یک مدرسه دخترانه است.

nilkooh2953 2

وی درباره شهریه آموزشگاه‌های بزرگ‌سالان افزود: از سال 92 تا سال تحصیلی 96 شهریه این آموزشگاه‌ها تغییرنیافته است و در حال حاضر، شهریه هر واحد درسی در دوره پیش‌دانشگاهی و نظری، به‌صورت حضوری، 12 هزار تومان است که پیشنهاد می‌شود بعد از چند سال این شهریه به 14 هزار تومان افزایش یابد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش تصریح کرد: همین شرایط برای واحدهای غیرحضوری 8 هزار تومان است که پیشنهاد می‌شود 10 هزار تومان شود و هر واحد درسی مهارتی در حال حاضر یکهزار و 500 تومان است که بنا داریم تا 2 هزار تومان افزایش دهیم.

وی یادآور شد: در شهرستان گالیکش، حدود 11 هزار دانش‌آموز، 870 فرهنگی ( معلم)، 250 بازنشسته فرهنگی در 113 آموزشگاه فعالیت دارند که از تعداد 113 آموزشگاه فعال شهرستان، 3 آموزشگاه به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

خسروی تأکید کرد: از تعداد 113 آموزشگاه موجود در حوزه شهرستان، 40 آموزشگاه فرسوده و یا نیاز به بهسازی و مقاوم‌سازی دارند و در این شهرستان 2 آموزشگاه توسط بنیاد برکت ساخته‌شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش گفت: سال تحصیلی جاری، در شهرستان، یک معلم نمونه استانی و 15 معلم نمونه شهرستانی انتخاب شدند و قرار است در برگزاری همایش متمرکز در هتل آسمان شهرستان از معلمان نمونه تجلیل و تکریم شود.

خسروی درباره برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: حضور و شرکت معلمان و فرهنگیان در هفته معلم در نماز جمعه، دیدار بافرهنگیان جانباز، آزاده و خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی، بازدید مسئولان از مدارس در این هفته، دیدار با خانواده فرهنگیان متوفی و بازنشسته ازجمله برنامه‌های هفته معلم است.

وی تصریح کرد: با توجه به شعار سال، بنا داریم، دوخت لباس‌های فرم مدارس را به دانش‌آموزان آموزشگاه‌های کار و دانش محول کنیم تا در درآمدزایی و اقتصاد دانش‌آموزان قدمی برداشته شود.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.