1397-01-28 05:57
537
0
52634
فرماندار گالیکش:

برای تحقق شعار سال، باید کار فرهنگی و تربیتی انجام شود/ مشکل جامعه ما، مشکل فرهنگی است + تصاویر

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: برای حمایت از کالای ایرانی و خرید آن، باید فرهنگ‌سازی و کار تربیتی شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش اظهار داشت: مشکل جامعه ما، مشکل فرهنگی است وگرنه جامعه و کشور ما توانایی بسیاری دارد.

nilkooh2953 1

وی تصریح کرد: تأثیرگذارترین مکان برای فرهنگ‌سازی، آموزش‌وپرورش است.

خسروی افزود: آموزش‌وپرورش به‌مانند گذرگاهی می‌مانند که همه افراد جامعه از آن عبور می‌کنند و از آن تأثیر می‌پذیرند، باید ازاین‌جهت برنامه‌ریزی صحیح در جهت فرهنگ‌سازی انجام شود.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: مهم‌ترین بخش اجرای منویات مقام معظم رهبری، فرهنگ‌سازی است و این فرهنگ‌سازی باید از مدارس، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی آغاز شود.

خسروی درباره مقام معلم و برنامه‌های هفته معلم تأکید کرد: نخستین معلم خداوند متعال و سپس انبیاء و اولیاء هستند و شأن و جایگاه واقعی معلمان، بسیار والا است و وظیفه همه ما این است که آن‌ها را تکریم کرده و از آن‌ها تجلیل کنیم.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان باید در بدو ورود به مدرسه، آموزش‌های تربیتی لازم را منطبق باسیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ اسلامی ببینند و اگر نیاز است معلمان در این راستا، نکاتی را بدانند، آموزش‌های لازم انجام شود.

nilkooh2953 1

هر فردی برای تحقق شعار سال اقدام و در این مسیر حرکت کند

امام‌جمعه شهرستان گالیکش نیز در این جلسه اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، ضروری است تا از بدو سال، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد و هر فرد و مسئولی در هر جایگاه اجتماعی در حد توان خود باید در این مسیر حرکت کند.

حجت‌الاسلام سید «محمد دلبری» افزود: جامعه فرهنگیان، جامعه بزرگ و وسیعی از اجتماع و کشور را تشکیل می‌دهد و این جامعه می‌تواند در راستای فرهنگ‌سازی اقدامات مؤثری انجام دهد.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: تحقق شعار سال سبب اشتغال‌زایی، اجرای اقتصاد مقاومتی و بازگشت کارگران به واحدهای نیمه فعال و غیرفعال خواهد شد.

شایان‌ذکر است در این جلسه تقدیرنامه‌های صادره وزارتخانه آموزش‌وپرورش برای اعضای شورای آموزش‌وپرورش گالیکش در سال ۹۶ به جهت کسب رتبه برتر به آن‌ها اهدا شد.

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.