1397-01-05 03:34
734
0
51920
هجمه سنگین به نماینده شرق گلستان در گالیکش:

رئیس شورای‎شهر گالیکش: مسئول دفتر نماینده از اتاق شورای شهر بصورت مشترک استفاده می‎کند/ منبع آگاه: نمایندگان برای پرداخت هزینه 1/5‎میلیون دریافت می‎کنند

رئیس شورای شهر گالیکش گفت: ساختمان متعلق به شورای شهر است و مسئول دفتر نماینده شرق گلستان در هفته 2 روز از یکی از اتاق های شورا برای بررسی مشکلات مردمی بصورت مشترک استفاده می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، یکی از کانال های تلگرامی شهرستان گالیکش با ارسال پستی با عنوان "((تلپک)) نماینده مجلس بر سر شورای شهر/ هدیه 24 میلیون تومانی شورای شهر به کوسه غراوی/از جیب شهروندان گالیکش به جیب نماینده میلیاردی مجلس" شورای شهر گالیکش را با ادعای نگرفتن اجاره از مسئول دفتر نماینده شرق گلستان، زیر سوال برد.

تاکیدات نویسنده این مطلب بر این است که شورای شهر گالیکش موظف است تا اجاره مکان را از نماینده شرق گلستان بگیرد و صرف امور مختلف شهری و شهروندی کند.

اما فارسیانی رئیس شورای شهر گالکیش در گفتگویی در واکنش به این موضوع گفت: ساختمان متعلق به شورای شهر است و مسئول دفتر نماینده شرق گلستان در هفته 2 روز از یکی از اتاق های شورا برای بررسی مشکلات مردمی بصورت مشترک استفاده می کند.

وی افزود: مدعیان این موضوع هنوز بارو ندارند که نزدیک به 4 هزار از مردم شهر گالیکش با رای خود به این شورا اشتباه نکرده اند.

ولی یکی از نمایندگان گلستان نیز دریافت هزینه های جاری از سوی نمایندگان را تایید کرد و با بیان اینکه این مقدار در سالهای مختلف متغییر است، هزینه دریافتی امسال از سوی مجلس را 1/5 میلیون تومان اعلام کرد.

shora galikesh 7

shora galikesh 1

shora galikesh 2

shora galikesh 3

shora galikesh 4

shora galikesh 5

shora galikesh 6انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.