1396-11-27 19:58
660
0
50575
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش:

برای معرفی گالیکش و جذب گردشگر از ظرفیت نوروز استفاده کنیم

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش گفت: شهرستان گالیکش که به‌عنوان مبادی ورودی و خروجی شرق استان با جاذبه‌های گردشگری ویژه از جایگاه خوبی برخوردار است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن رزاقی در جلسه هماهنگی با مسئولین هتل داران، مراکز اقامتی و رستوران‌های گالیکش گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال 96 و برنامه‌ریزی خانواده‌های ایرانی جهت تعطیلات نوروزی می‌بایست از ظرفیت نوروز جهت معرفی استان و نقاط دیدنی شهرستان گالیکش جهت جذب گردشگر استفاده نماییم.

وی افزود: موضوع اسکان مسافران، امنیت مسافران، اوقات استراحت مسافران در سوئیت‌ها و محل‌های اقامتی، ارزاق عمومی و خدمات موردنیاز آنان از اهمیت خاصی برخوردار است.

رزاقی بیان داشت: استان گلستان به دلیل سرسبز بودن آن و جاذبه‌های گردشگری فراوان می‌تواند به‌عنوان مقصد گردشگری هم‌وطنان عزیز قرارگرفته و شهرستان گالیکش که به‌عنوان مبادی ورودی و خروجی شرق استان با جاذبه‌های گردشگری ویژه از جایگاه خوبی برخوردار است.

رزاقی گفت: برنامه‌ریزی مناسب، خدمات‌دهی مطلوب، برخورد مناسب با مسافران، نصب نرخ نامه‌ها در معرض دید مشتریان، رعایت انصاف و سود قانونی مجاز، نظافت و پاکیزگی محل کسب، رعایت شئونات اخلاقی می‌تواند زمینه لازم جهت جذب گردشگران و قرارگیری شهرستان گالیکش در برنامه مقصد گردشگری مسافران نوروزی و رونق کسب کار بازاریان مؤثر باشند.

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار خدمات سفرهای نوروزی شهرستان گالیکش ادامه داد: 11 کمیته در طول ایام نوروز جهت خدمات‌دهی به بخش مسافران نوروزی تشکیل‌شده است و یکی از کمیته‌ها، کمیته نظارت و تنظیم بازار است.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ستاد خدمات سفرهای نوروزی 97، این ستاد در نظر دارد نوروز پیش رو، نوروزی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته باشد لذا کمیته نظارت و تنظیم بازار با شعار رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، کمترین نارضایتی، طرح تشدید نظارت را شروع نموده است.

رزاقی با تأکید بر مراجعه واحدهای فاقد مجوز کسب به دستگاه مرتبط از مراکز اقامتی و پذیرایی خواست نسبت به رفع نواقص احتمالی در زمان باقی‌مانده و عدم اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده از مشتریان در خصوص کالاهایی که ارزش‌افزوده بر روی آن درج گردیده، نصب بنر شماره تماس‌های ضروری دستگاه‌های نظارتی جهت دریافت شکایات مردمی، نظافت سرویس‌های بهداشتی و پاکیزگی نمازخانه‌ها و سایر موارد قانونی اقدام نموده و در صورت امکان جهت رضایت‌مندی مسافران و ماندگاری خاطرات خوش برای مسافران از تخفیفات نوروزی در برنامه کاری‌شان قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.