1396-11-21 10:42
798
0
50318

یادواره شهدای آبروی محله در بخش لوه گالیکش برگزار شد + تصاویر

فرمانده سپاه گالیکش گفت: امروز شهدا درخت تنومند انقلاب را آبیاری و این امانت الهی را به ما واگذار کرده‌اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی در یادواره شهدای آبروی محله روستای ترجنلی از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم گفت: این پیروزی را ثمره و برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم می‌دانیم.

nilkooh2872 1

وی افزود: شهدا درخت تنومند انقلاب را آبیاری و این امانت الهی را به ما واگذار کرده‌اند؛ باید قدر این نعمت را بدانیم و جهت تحقق اهداف انقلاب ثابت‌قدم بمانیم.

قاضوی اظهار داشت: ما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) انقلابی را به پیروزی رساندیم که یک حکومت 2500 ساله در آن نقش ایفا می‌کرد.

فرمانده سپاه گالیکش با اشاره به فرموده تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1342 نسبت به اینکه سربازان من در گهواره‌ها هستند گفت: در آن سال‌ها امام (ره) انقلاب اسلامی را پیش‌بینی و تجسم می‌کرد و در سال 1357 همان سربازان در گهواره‌ها انقلابی را خلق کردند که در ذهن‌ها و تاریخ ماندگار شد.

وی دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را توکل و ایمان، معامله با خداوند و گام برداشتن در مسیر اسلام و قرآن دانست و گفت: پایه و اساس این انقلاب امروزه الگویی برای جوامع اسلامی به شمار می‌رود و ما در حال صدور انقلاب در سرتاسر جهان هستیم.

nilkooh2872 1

قاضوی تصریح کرد: در زمان پهلوی کشور ما شاهد بدترین توهین‌ها از سوی استکبار جهانی ازجمله انگلیس و آمریکا مانند برکناری رضاشاه به‌دلخواه خود، اجرای کاپیتولاسیون در ایران، جدا کردن بحرین از ایران و غارت منابع و معادن ما بود. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دنیا ثابت کردیم که مقابل دنیای استکبار می‌توان با دست‌خالی هم ایستادی کنیم.

فرمانده سپاه گالیکش خاطرنشان ساخت: با اتکا به خداوند متعال، ایثار، ازخودگذشتگی و خودباوری می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم؛ با تمام این‌ها بود که توانستیم مهم‌ترین سنگرهای رژیم‌های استکبار را در کشور و تمام معادلات آن‌ها را در منطقه برهم بزنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ملت ما باید درراه شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) ثابت‌قدم بماند تا اینکه بتوانیم این نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) بسپاریم.

در این مراسم از خانواده‌های شهدا و بسیجیان حلقه‌های صالحین روستای ترجنلی به‌رسم یادبود با اهدای هدایایی تجلیل شد.

nilkooh2872 1

nilkooh2872 1

nilkooh2872 1

nilkooh2872 1

nilkooh2872 1

nilkooh2872 1

nilkooh2872 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.