1396-11-17 11:55
883
0
50106

انجمن زنان نواندیش گالیکش افتتاح شد + تصاویر

همزمان به پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجمن زنان نواندیش گالیکش در محل اداره میراث فرهنگی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، فرماندار گالیکش از این آیین گفت: همانگونه که بانوان این منطقه قبل از انقلاب نقش مهمی در کنار مردان ایفا کردند امروز نیز با مشاهد این فعالیتها ایمانمان بیستر شد که بانوان گالیکش توانایی های بسیاری دارند.

حسن خسروی ابراز امیدواری کرد ان شاالله با تلاش بانوان شاهد توسعه بیشتر در گالیکش باشیم.

وی به بانوان توصیه کرد: قسمت اعظم کار خود را در بخش آموزش معطوف کنید. هر چه قدر در آموزش زمان گذاشته شود در آینده از مزایای آن برخوردار خواهید شد. از آموزش اگر غافل شوید آسیب جدی به شما وارد خواهد شد و به اهداف پیش رو نخواهید رسید.

خسروی در پایان گفت: مجموعه شهرستان برای موفقیت این انجمن تلاش خواهند کرد.

مدیر عامل انجمن زنان نواندیش گالیکش نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین معیارها جهت سنجش درجه توسعه یافتگی یک کشور میزان اهمیت و اعتباری است که زنان در آن جامعه دارا میباشند.

خانم لیلا خسروی افزود: هر چه حضور زنان در جامعه فعالتر و موثرتر باشد کشور پیشرفته تر و توسعه یافته تر است.

وی اظهار داشت: انجمن زنان نواندیش حدود سه سال است که بدون مجوز در سطح شهر گالیکش و روستاهای اطراف فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته بستری مناسب برای مشارکت بانوان در اشتغال خانگی و جهت دهی به تواناییهای آنان ایجاد کند.

مدیر عامل و رییس هیئت مدیره انجمن زنان نواندیش گالیکش گفت: اکنون با ثبت انجمن زنان نواندیش تحت نظارت فرمانداری گالیکش به فعالیتهای خود رسمیت خواهیم داد.

به گفته وی انجمن زنان نواندیش گالیکش امید دارد با فراهم آوردن زمینه های لازم ارتقا سطح نشاط و شادابی و ایجاد روحیه کارآفرینی بتواند گامی موثر در جهت اعتلای فرهنگ توانمند سازی بانوان بردارد و این مهم تنها با حمایت مسئولین و همیاری بانوان نواندیش میسر است.

خسروی محور فعالیتهای این انجمن را امور زنان و خانواده، بهداشت و سلامت روان، برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و آموزشی در راستای افزایش آگاهی خانواده و کاهش آسیبهای اجتماعی، اردوهای تفریحی آموزشی، برگزاری دوره های روانشناسی و... عنوان کرد.

وی از اهداف مهم این انجمن را عضو پذیر بودن آن عنوان کرد و گفت: بانوان می توانند با مراجعه به دفتر انجمن واقع در اداره میراث فرهنگی شهرستان و عضویت در گروه زنان نواندیش گالیکش در فضای مجازی از فعالیتهای این انجمن آگاه و از برنامه های اجرایی آن استفاده بهینه نماید.

شایان ذکر است خانمها محدثه محسنی، زهرا خسروی، زهرا خسروی، فضه موسوی، مینا سارانی و فاطمه دنکوب اعضای اصلی انجمن زنان نواندیش را تشکیل می دهند.

nilkooh2867 1

nilkooh2867 1

nilkooh2867 1

nilkooh2867 1

nilkooh2867 1

nilkooh2867 1

nilkooh2867 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.