1396-11-09 16:55
710
0
49734
فرمانده انتظامی گاليكش خبر داد؛

دستگيری سارق سابقه‌دار و اعتراف به 21 فقره انواع سرقت در گالیکش

فرمانده انتظامی گاليكش از شناسايي و دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 21 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سرگرد «علی تجری» با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن دولتی، خصوصی و محتويات داخل خودرو در گالیکش، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي و انتظامي قرار گرفت.

وی افزود: درنهایت مأموران پليس آگاهي پس از یک هفته کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، سارق سابقه‌دار را كه اعتياد شديد به مواد مخدر نيز داشت شناسایی و پس از هماهنگي قضائي، وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

سرگرد تجری ادامه داد: مأموران در بازرسي از مخفيگاه سارق، مقادير زيادی وسايل مسروقه كشف كردند.

اين مقام انتظامي بابیان اينكه سارق در تحقيقات تخصصی و در مواجه با مدارک و اسناد در اختيار پليس، به 21 فقره سرقت از منزل، اماکن دولتی، خصوصی و محتويات داخل خودرو اعتراف كرد، گفت: با تلاش و پيگيري پليس، همه مال‌باختگان شناسايي و تمام اموال سرقتي کشف‌شده به آنان مسترد شد و سارق موردنظر پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان گاليكش در پايان بابیان اينكه مردم می‌توانند با افزایش آگاهی و هوشیاری و توجه به توصیه‌های پلیس، فرصت سرقت را از سارقان سلب كنند، خاطرنشان كرد: پلیس همواره با تمام توان با هنجارشكنان و برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه قاطعانه و قانوني برخورد خواهد كرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.