1396-10-27 19:57
714
0
49258
فرماندار گالیکش:

تنوع و ابتکار در برنامه‌های دهه فجر ضروری است / برنامه‌های دهه فجر باید همه ارکان نظام را تقویت کند

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه در برنامه‌های دهه فجر باید شان انقلاب اسلامی رعایت شود، گفت: تنوع و ابتکار نیز در اجرای برنامه‌ها از ضروریات است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش که با حضور رؤسای کمیته‌های 17 گانه ستاد دهه فجر شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با ابراز تأسف و تألم خود به مناسبت جان باختن تأسف‌بار جمعی از دریانوردان سخت‌کوش و تلاشگر کشورمان در حادثه کشتی سانچی اظهار کرد: این ضایعه دردناک که عده‌ای از جوانان غیور میهنمان درراه اعتلا و توسعه کشور جان خود را ازدست‌ داده‌اند را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدار صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند منان برای جان‌باختگان رحمت واسعه الهی را خواستارم.

nilkooh2832 2

وی با قدردانی از زحمات و اعلام برنامه‌های رؤسای کمیته‌ها، عدم پوشش کامل برنامه‌های دهه فجر بر تمام اقشار و گروه‌های جامعه را یکی از آسیب‌های این برنامه‌ها برشمرد و افزود: در برنامه‌های دهه مبارک فجر ضمن توجه به تمام گروه‌های جوانان، بانوان، کودکان، کهن‌سالان، تنوع، ابتکار و خلاقیت در اجرای برنامه‌ها از کمیته‌های 17 گانه ستاد انتظار می‌رود.

فرماندار گالیکش با تأکید بر اینکه روشنگری، بصیرت و تبیین آرمان‌های شهدا به‌عنوان اهداف برنامه‌های دهه فجر باید مدنظر همه مدیران قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهای اجرایی عضو کمیته‌های مختلف ضمن اعلام برنامه‌های پیشنهادی خود به دبیرخانه در اجرای کامل برنامه‌ها همت ورزیده و از اعلام صوری برنامه بدون اجرای آن پرهیز کنند.

خسروی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیشنهادی برای اجرا در دهه مبارک فجر باید قرابت معنایی و مفهومی با این دهه پرشکوه و پرافتخار داشته باشد، ادامه داد: با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی در این دهه باید رویکرد برنامه‌ها با حفظ شئونات، به‌صورت جشن و سرور و حتماً در جهت تقویت همه ارکان نظام باشد.

وی بابیان اینکه حتماً ستاد دهه فجر در سطح شهر و تمامی روستاها، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان به شکل درون سیستمی تشکیل شود، تصریح کرد: انتظار ما از همه مدیران و مسئولان این است که حتماً بر روی اجرای دقیق و باکیفیت برنامه‌ها تمرکز شود، چراکه این ایام بهترین فرصت برای ترویج و انعکاس فرهنگ غنی انقلابی در کشور و در میان همه اقشار به‌ویژه جوانان و نوجوانان است.

فرماندار شهرستان گالیکش با تأکید بر اینکه عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد دهه فجر باید رویکردی فرهنگی و اجتماعی داشته باشد، اضافه کرد: می‌توانیم با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و همچنین آسیب‌هایی از قبیل محیط‌زیست که در آینده گریبان دنیا را خواهد گرفت برنامه‌هایی با همین محور را نیز طراحی و اجرا کنیم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه هر یک از کمیته‌های 17 گانه ستاد دهه فجر شهرستان گالیکش گزارشی از جلسات تخصصی آن کمیته و برنامه‌های پیشنهادی اعضا برای اجرا در دهه فجر تا آن لحظه را به فرماندار این شهرستان که رئیس ستاد دهه فجر نیز هست ارائه کردند.

nilkooh2832 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.