1393-08-04 19:59
4969
0
4895

آغاز به‌کار يگان حفاظت از اراضي کشاورزي و باغ‌ها در گالیکش + تصاویر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش گفت: برای اولین بار گشت ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی در شهرستان گالیکش آغاز شد.

به گزارش گلستان ما ، مهندس حبیب‌الله زارع در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه با اشاره به این مطلب که امروز گام مهمی برای حفاظت از اراضی کشاورزی در گالیکش برداشته شده است گفت: این طرح باهدف اجرا قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی این شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: در این طرح یک کارشناس حقوقی امور اراضی، یک مأمور نیروی انتظامی و راننده به طور مستمر در طول ایام هفته حتی روزهای تعطیل مشارکت دارند.

زارع خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری برای 4 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز احکام قلع‌وقمع اجراشده و مابقی احکام که بیش از 30 مورد می‌باشند نیز اجرا خواهد شد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش حدود 10 پرونده دیگر نیز در این رابطه در محکمه قضایی در حال بررسی و صدور حکم قضایی است.

زارع گفت: سياست جهاد کشاورزي حفظ و حراست از اراضي کشاورزي و بلکه گسترش باغ‌ها و فضاي سبز است و با متخلفين از قانون حفظ كاربري اراضي زراعي و باغ‌ها مصوب 1/8/1385 و 31/3/1374مجلس شوراي اسلامي که در آن انجام هرگونه عمليات ساخت‌وساز بنا، ديوار گذاري، خاک‌برداری و برداشت شن و ماسه و... در اراضی کشاورزي خارج از محدوده‌ی شهر و شهرک‌ها (حريم شهر و شهرك) بدون اخذ مجوز ممنوع اعلام‌شده برخورد می‌شود.

وی خطاب به کشاورزانی که قصد ساخت بنا در اراضی کشاورزی را دارند توصیه کرد با مراجعه به اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به اخذ مجوز تغییر کاربری اقدام نمایند.

yghaakshg 1

yghaakshg 1

yghaakshg 1

yghaakshg 1

yghaakshg 1

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.