1396-09-28 19:04
904
0
48016
در جلسه گرامیداشت 9 دی‌ماه در بخش لوه عنوان شد:

فتنه 88 جمع احقاد بدریه و حنینیه بود/ در پایگاه‌های مقاومت به تبیین 9 دی‌ماه پرداخته شود

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش در جلسه گرامیداشت 9 دی‌ماه بخش لوه شهرستان گالیکش گفت: فتنه 88 در یک جمله احقاد بدریه و حنینه ای بود که در طول این سال‌ها جمع شده بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام محمدرضا جاهدی در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه در جمع بسیجیان روستای قانجق شهرک از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش،بابیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ادامه راه انبیاء و اولیاست فرمود:که ما با پیروی از حضرت امام (ره) می‌خواهیم این راه را ادامه دهیم درحالی‌که در این راه از اول انقلاب تاکنون دشمنان دسیسه‌ها و توطئه‌های بسیار انجام دادند که ما را از این هدف برهانند ولی تاکنون نتوانستند و نخواهند توانست به این مهم دست یابند.

وی بابیان اینکه فتنه 88 در یک جمله احقاد بدریه و حنینه ای بود که در طول این سال‌ها جمع شده بود فرمود:دشمن تمام افراد و توان خود را در این سال‌ها جمع کرده بود که در بزنگاه نظام و انقلاب را به زیر بکشد،از وکیل و وزیر و سفیر گرفته تا اقشار فریب‌خورده در کنار عوامل فتنه در خیابان‌ها به شعار علیه نظام و انقلاب می‌پرداختند اما کاری از پیش برده نشد.

جاهدی در ادامه خاطرنشان کرد: این نظام و انقلاب تاکنون راهپیمایی‌های بسیار به خود دیده است،از روزهای مبارزات و پیروزی انقلاب تا زمان جنگ،راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و تشییع شهداء و ... تا به امروز تعداد زیادی از این راهپیمایی‌ها برگزارشده است،اما در روز نهم دی‌ماه دو جریان حق و باطل نهفته است و این خیلی مهم است.

وی یادآور شد: جریان حق و باطل از ابتدای خلقت تاکنون در هستی وجود داشته و دارد ولی طرفداران جریان حق هرچند با تعداد کم در تمام بزنگاه‌ها ورق تاریخ را برگرداندند.

وی با اشاره به تحول تاریخ در واقعه عاشورا و کربلا بیان داشت:در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت بیش از 200 هزار نفر شهید و تعدادی جانباز و آزاده در مسیر تحول تاریخ ایران اسلامی گام برداشتند و اگر این‌ها در کربلا هم بودند در رکاب سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) گام برمی‌داشتند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش افزود: امروز به‌وضوح معلوم است که این فتنه توسط چه کسانی برنامه‌ریزی و هدایت می‌شد و از بین آنان کسانی هم که در نظام و انقلاب سابقه خوبی هم داشتند به‌جایی رسیدند که در سال 88 در مقابل نظام و انقلاب و ولایت‌فقیه ایستادند که این‌یک خیانت و حماقت نابخشودنی است.

حجت‌الاسلام جاهدی با اشاره به اینکه برخی‌ها به دنبال دوقطبی سازی بین دولت و ولایت‌فقیه هستند افزود:اگر بخواهیم شفاف بگوییم دولت (این دولت و دولت‌های قبلی) ازنظر نیروهای انقلابی در این حد و اندازه‌ها نیست که یک‌دریک طرف دعوا با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشد و فقط وظیفه‌ی اجرایی دارد و فقط برخی می‌خواهند با دوقطبی سازی و مقابل رهبری قرار گرفتن جایگاه خود را بزرگ کنند.

وی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)،قانون اساسی و مردم را ارکان این نظام نامید و اضافه کرد غیرازاین چهار رکن کسانی که به فکر منافع خودشان هستند اظهارنظر نکنند و به‌جای اظهارنظر به فکر معضلات جامعه و فقر و بیکاری مردم باشید و به وعده‌ها عمل کنید،چقدر وقاحت می‌خواهند از این مسائل برای دوقطبی سازی جامعه و برای جمع‌آوری رأی استفاده کنند و این از زخم دیگری برای خود پله ساختن است.

جاهدی خطاب به جوانان و مردم عزیز اظهار کرد که خط را بشناسید و از جنجال و هیاهو و دوقطبی سازی دوری‌کنید و با چشم‌باز و بصیرت به کمک ولایت‌فقیه بیایید و در هر پایگاه به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه به تبیین آن بپردازیم.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اینکه مردم با آشوب گرانی که جوان بسیجی را در خیابان آتش زدند،آشتی نمی‌کنند تصریح کرد: اسلام ریشه در تاریخ دارد و بصیرت یعنی ایستادگی و مقاومت و عدم سازش با دشمنان،مردم این فتنه را فراموش نکنند و حق و باطل (دشمنان) را بشناسند و تا خون در رگ داریم پشتیبان ولایت‌فقیه می‌مانیم و در این را از هیچ‌چیزی بیم نداریم زیرا لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.