1396-09-19 16:43
806
0
47643
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

اختصاص 2.5 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان گالیکش/ مهمترین راه رسیدن به اقتصادمقاومتی، توسعه اشتغال پایدار است

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان درکارگروه اشتغال شهرستان گالیکش در حضور فرماندار و روسای بانک های عامل این شهرستان خواستار همکاری بیش از پیش بانک ها با کارگروه اشتغال کمیته امداد برای جذب بیشترتسهیلات اشتغال شد.

به گزارش گلستان ما، امان اله حسین پور، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به همکاری مؤثر بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: با توجه به شعار سال مهمترین راه رسیدن و تحقق اقتصادمقاومتی، توسعه اشتغال پایداراست به همین منظور در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال اعتبارات خوبی در حوزه ایجاد شغل به کمیته امداد استان گلستان اختصاص یافته است تا دستگاه های مربوطه نسبت به وظیفه خود برای ایجاد اشتغال پایدار، وارد عمل شوند.

حسین پور با اشاره به اینکه اشتغال یکی از اصلی ترین منابع تامین کننده ی درآمد هر فرد در خانواده است،افزود: امسال دو میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در بخش منابع بانکی به کمیته امداد شهرستان گالیکش تخصیص داده شده است که نسبت به سال گذشته قریب به دوبرابر افزایش یافته است.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان شهرستان گالیکش که در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان ابلاغ شده بود ، با تعامل مثبت بانک های عامل این شهرستان، یک میلیارد و6944 میلیون تومان، معادل 127 درصد اعتبارات جذب شده است.

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر سال گذشته کمیته امداد استان گلستان در جذب اعتبارات بانکی اشتغال در سطح کشور گفت: ما توانستیم سال گذشته با جذب 135 درصدی منابع مالی تسهیلات اشتغال زایی ، یکی از رتبه های برترکشور را کسب کنیم و برای دوهزار و 800 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد شغل ایجاد کنیم.

حسین پور در ادامه با توجه به اینکه کمیته امداد این استان به منظور پایدارسازی مشاغل و استفاده درست از این تسهیلات، نظارت کامل بر طرح ها و تسهیلات اشتغال زایی مددجویان دارد، خواستار تداوم همکاری بیش از پیش بانک های ملی، ملت،سپه،رفاه،کشاورزی و صادرات به منظور خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان شد.

لازم بذکر است در این نشست مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از روسای بانک های عامل این شهرستان به منظور همکاری و تعامل صورت گرفته با این نهاد تقدیر و تشکر کرد .

وی همچنین در این بازدید با امام جمعه و خیر نیکوکار این شهرستان نیز دیدار کرد.

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.