1396-09-12 18:46
1105
0
47359
رییس هیئت والیبال گالیکش:

گنبدکاووس قهرمان رقابت‌های والیبال گالیکش شد + تصاویر

رییس هیئت والیبال گالیکش گفت: گنبدکاووس قهرمان رقابت‌های والیبال هفته بسیج شهرستان گالیکش شد.

به گزارش گلستان ما، یعقوب قمی تمک در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: رقابت‌های والیبال هفته بسیج شهرستان گالیکش به همت پایگاه مقاومت بسیج، دهیار و شورای اسلامی روستای چقر بش قارداش شهرستان گالیکش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌هایی از شهرستان گنبدکاووس، مینودشت، کلاله و گالیکش در این رقابت‌ها حضور داشتند افزود: در این رقابت‌ها 6 تیم «خدمات کشاورزی گیاهبان کاوسی، فروشگاه تراکتور گوکلانی و دهیاری صالح‌آباد» گروه (الف) و تیم‌های «گنبدکاووس، مینودشت و دهیاری و بسیج چقر» در گروه (ب) حضور داشتند.

قمی تمک با اشاره به اینکه دوره مقدماتی این رقابت‌ها به‌صورت دوره‌ای برگزار شد گفت: خدمات کشاورزی گیاهبان کاوسی و فروشگاه تراکتور گوکلانی از گروه (الف) و مینودشت و گنبدکاووس از گروه (ب) به مرحله حذفی رقابت‌ها صعود کردند.

به گفته وی در دیدارهای نیمه‌نهایی مینودشت با غلبه بر فروشگاه گوگلانی و گنبدکاووس نیز با شکست خدمات کشاورزی گیاهبان کاوسی به دیدار نهایی راه یافتند.

رییس هیئت والیبال گالیکش گفت: در دیدار پایانی این گنبدکاووس بود که با شکست مینودشت توانست جام قهرمانی و جایزه 700 هزارتومانی و را به خود اختصاص دهد. مینودشت نیز به‌عنوان تیم دوم مبلغ 300 هزار تومان دریافت کرد.

nilkooh2781 1

nilkooh2781 1

nilkooh2781 1

nilkooh2781 1

nilkooh2781 1

nilkooh2781 1

nilkooh2781 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.