1396-09-01 11:59
1329
0
46862
جانشین بسیج سپاه شهرستان گالیکش خبر داد:

کمک 650 میلیون ریالی بسیجیان گالیکش به زلزله‌زدگان کرمانشاه + تصاویر

جانشین سپاه گالیکش گفت: با همکاری فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه گالیکش بسیجیان این شهرستان بیش از 650 میلیون ریال به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه کمک کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سرگرد پاسدار احمد کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و بی‌نظیر داشته و در یاری‌رسانی به هم‌وطنان شاهد موفقیت‌های خوبی توسط این نهاد در عرصه‌های مختلف هستیم.

nilkooh2756 1

وی افزود: امروز نیز با توجه به وقوع زلزله در مناطق غربی کشور که منجر به جان باختن، مصدومیت و بی‌سرپناه شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان بودیم شاهد نیز حضور و کمک گسترده هم‌وطنان بخصوص بسیجیان به زلزله‌زدگان هستیم.

جانشین بسیج سپاه گالیکش تصریح کرد: بسیج سپاه شهرستان گالیکش از اولین ساعات وقوع زلزله با برنامه‌ریزی انجام‌شده به همت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های بسیجیان و مردم نوع‌دوست سطح شهر و روستا گالیکش کردند تا کمک جمع‌آوری‌شده را برای مردم آسیب‌دیده زلزله ارسال کنند.

کوهستانی عنوان کرد: طی چهار روز ابتدایی جمع‌آوری کمک‌های؛ بسیجیان و شهروندان گالیکش مبلغ 150 میلیون ریال کمک نقدی و بالغ‌بر 500 میلیون ریال کمک غیر نقدی به حوزه‌های و پایگاه‌های بسیج شهرستان تحویل دادند.

به گفته وی صبح روز سه شنبه کمک‌های نقدی و کمک‌های غیر نقدی شهروندان شامل پتو، آب‌معدنی، وسایل گرمایشی، قند، روغن، مواد غذایی، مواد بهداشتی، پوشاک و ... توسط چهار دستگاه کامیون و دو دستگاه وانت‌بار به آماد و پشتیبانی سپاه نینوا استان گلستان ارسال شد تا پس از تفکیک به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.

جانشین سپاه شهرستان گالیکش ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان گالیکش برای کمک‌رسانی به هم‌وطنان اظهار داشت: طی روزهای آتی نیز حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان گالیکش آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان هستند تا برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال شود.

به گزارش نیلکوه، زمین‌لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 باقدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین، استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

این زمین‌لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش‌شده زیان‌ها و آسیب‌های زیادی در استان‌های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.

nilkooh2756 1

nilkooh2756 1

nilkooh2756 1

nilkooh2756 1

nilkooh2756 1

nilkooh2756 1

nilkooh2756 1

nilkooh2756 1

nilkooh2756 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.